|
کدخبر: 312036

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین

پیش بینی قیمت میم کوین بزرگ / سرنوشت بازار ارزهای دیجیتال چه می‌شود؟

شیبا اینو (SHIB) شاهد ضعیف شدن روند قیمتی خود در هفته گذشته بود و به همین دلیل توانایی شکست مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار را نداشت.

اقتصاد پیش بینی قیمت میم کوین بزرگ / سرنوشت بازار ارزهای دیجیتال چه می‌شود؟

تجزیه و تحلیل داده‌های آنچین، بینش خوبی را در مورد آینده قیمتی شیبا به ما ارائه خواهد داد. با تضعیف روند صعودی، قیمت شیبا اینو وارد فاز تثبیت شد.

دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار در حال حاضر با این سؤال مواجه است که آیا به روند صعودی خود ادامه خواهد داد یا اینکه از قیمت فعلی خود باز خواهد گشت.

در حالی که شیبا اینو در جریان صعود اخیر بازار رمزارزها از سودهای دو رقمی برخوردار شد، داده‌های آنچین نشان می‌دهد که از زمانی که شیبا در تاریخ ۲۴ اکتبر از مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار بریک آوت کرد، فعالیت نهنگ‌ها کاهش یافته است.

نهنگ‌ها در آن روز مجموعاً ۶۹ تراکنش بزرگ انجام دادند اما این تراکنش‌ها در حال حاضر به ۳۹ تراکنش کاهش یافته است.

کاهش فعالیت نهنگ‌ها اغلب به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود که نشان‌دهنده کاهش علاقه در میان سرمایه‌گذاران بزرگ نهادی است. این امر ممکن است بر معامله‌گران خرده‌فروش تأثیر منفی بگذارد و منجر به کاهش تقاضا برای شیبا شود.

بر اساس داده‌های آنچین، شیبا اینو احتمالاً در روزهای آینده کاهش قیمت بیشتری را به سمت ۰.۰۰۰۰۰۶ دلار تجربه خواهد کرد.

میزان ارزش ورودی و خروجی آدرس‌ها (GIOM)، که توزیع قیمت ورودی دارندگان فعلی شیبا را به تصویر می‌کشد، نیز از این روایت نزولی پشتیبانی می‌کند. این مورد بیانگر آن است که با از دست دادن حمایت حیاتی در قیمت ۰.۰۰۰۰۷ دلار، شیبا می‌تواند کاهش قیمت بیشتری را تجربه کند.

همان‌طور که در تصویر زیر نشان داده شده است، ۵۲۹۲۰۰ آدرس، ۱۹.۳۷ تریلیون شیبا را با حداکثر قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار خریداری کردند. با توجه به اینکه این بزرگ‌ترین ناحیه پشتیبانی در زیر قیمت فعلی است، سرمایه‌ گذاران احتمالاً تلاش‌ سختی را برای حفظ قیمت شیبا انجام خواهند داد.

اما اگر تقاضای نهنگ‌ها همچنان کمتر شود، قیمت شیبا اینو می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۰۵ دلار کاهش یابد.از طرف دیگر، اگر شیبا اینو بتواند قیمت ۰.۰۰۰۰۱ دلار را پس بگیرد، گاوها می توانند باعث باطل شدن این سناریوی نزولی شوند.

اما این مورد در حال حاضر بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد؛ زیرا ۱۵۳۷۰۰ آدرس دارای ۶۸.۵ تریلیون شیبا هستند که با میانگین قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار خریداری شده است.

اگر آنها زودتر اقدام به سیو سود کنند، قیمت شیبا احتمالاً کاهش خواهد یافت. اما اگر قیمت توانایی بریک اوت از این ناحیه مقاومتی را داشته باشد، قیمت شیبا اینو می‌تواند به سمت محدوده ۰.۰۰۰۰۱ دلار حرکت کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها