|
کدخبر: 312017

قیمت گوشی/ بازار گوشی/ بازار شیائومی

این گوشی روی سامسونگ را کم کرد / جدول قیمت

در این مطلب به بررسی قیمت انواع گوشی شیائومی می پردازیم.

اقتصاد این گوشی روی سامسونگ را کم کرد / جدول قیمت

با توجه به گفته‌های وکو، قیمت گوشی C۶۵ برند مذکور برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت ۱۰۹ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۱۲۹ دلار خواهد بود. پوکو خود را برای معرفی مدل جدید گوشی‌ سری C در هفته‌ی آینده آماده می‌کند و اکنون جزئیاتی درمورد این محصول دردسترس قرار گرفته است. پوکو C۶۵ به‌عنوان جانشین پوکو C۵۵ در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد.

پوکو

پستی که حساب پوکو در ایکس (توییتر سابق) به‌اشتراک گذاشته، نشان می‌دهد Poco C۶۵ از پردازنده مدیاتک Helio G۸۵، رم ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت بهره خواهد برد.

قاب پشتی پوکو C۶۵ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که کنار آن دو دوربین دیگر قرار دارند. ظاهراً گوشی پوکو از طراحی شبیه ردمی ۱۳C بهره خواهد برد و از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات و اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI ۱۴ اشاره کرد.

پوکو تأیید کرد قیمت گوشی C۶۵ این برند ۱۰۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت و ۱۲۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت خواهد بود.

در بازار موبایل ایران قیمت گوشی پوکو اف ۵ پرو  با ظرفیت ۱۲/۵۱۲ گیگابایت  مبلغ ۲۱,۵۸۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت گوشی   پوکو ایکس ۴ با ظرفیت ۸/۲۵۶ گیگابایت مبلغ ۱۵,۵۶۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس "موبایل" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی شیائومی(سری پوکو)

مدل ظرفیت دوربین / مگاپیکسل قیمت/ تومان
 Xiaomi Poco X۵ Pro ۸/۲۵۶ گیگابابت ۱۰۸ ۱۱,۶۵۹,۰۰۰
 پوکو C۴۰ ۴/۶۴ گیگابایت ۱۳ ۴,۸۲۰,۰۰۰
 Poco F۵ ۵G  ۱۲/۲۵۶ گیگابایت ۱۰۸ ۱۸,۷۰۰,۰۰۰
  پوکو ایکس ۴  ۸/۲۵۶ گیگابایت ۱۰۸ ۱۵,۵۶۰,۰۰۰
 پوکو اف ۵ پرو ۱۲/۵۱۲ گیگابایت ۱۶ ۲۱,۵۸۰,۰۰۰
 پوکو C۴۰ ۳/۳۲گیگابایت ۱۳  ۳,۳۰۰,۰۰۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها