|
کدخبر: 311500

صرافی FTX بازار ارزهای دیجیتال را بهم ریخت!

به گزارش شرکت تحلیلی نانسن (Nansen)، آدرس‌های مرتبط با صرافی ورشکسته FTX و شرکت خواهر آن، آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، بیش از ۶۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال خود را در هفته گذشته جابه‌جا کرده و به صرافی‌های بایننس و کوین بیس منتقل کرده‌اند.

اقتصاد صرافی  FTX بازار ارزهای دیجیتال را بهم ریخت!

همان‌طور که در خبرهای قبلی گزارش شد، FTX در ابتدا نزدیک به ۱۰ میلیون دلار از دارایی‌های خود را جابجا کرد. بر اساس داده‌های شرکت نانسن، این شرکت بعدا و تا تاریخ ۲۷ اکتبر، در مجموع ۶۰ میلیون دلار دارایی، از جمله ۹۴۳ هزار سولانا (حدود ۳۲ میلیون دلار) را از کیف پول سرد خود به صرافی‌ها انتقال داد.

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، این صرافی ۲۰ میلیون دلار دارایی دیگر را هم در تاریخ ۲۸ اکتبر جابه‌جا کرد.

ftx-crypto-transfers-nansen

ارتباط بین این نقل و انتقالات و روند ورشکستگی صرافی FTX هنوز نامشخص است. با این حال، لازم به ذکر است که اخیراً یک دادگاه ورشکستگی در ایالات متحده به FTX اجازه داد تا هر هفته، تا ۱۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال خود را نقد کند.

این تراکنش‌ها در حالی انجام می‌شوند که صرافی FTX حدود ۱۵۰ میلیون دلار از ذخایر اتریوم و سولانای خود را در اوایل ماه جاری استیک کرد.

این صرافی، استیکینگ این رمزارزها را از طریق پلتفرم Figment انجام داد و انتظار می‌رود که برای اتریوم‌های استیک‌شده، ۴ درصد و در ازای SOLهای استیک‌شده، ۷ درصد پاداش دریافت کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها