|
کدخبر: 305406

تحولات مشکوک در بازار ارزهای دیجیتال / تراکنش ۳۰ میلیون دلاری ریپل

در تحولات اخیر، تراکنش قابل‌توجهی به مبلغ ۶۶۶۶۶۶۵۹ ریپل، معادل ۳۳۰۶۵۸۰۹ دلار شناسایی شد که در آن، وجوه مذکور از بایننس به یک کیف پول ناشناخته منتقل شد. این انتقال بزرگ، گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه ریپل در مورد افزایش قیمت بالقوه، به ویژه اینکه آیا XRP به مرز دلخواه ۱ دلار می‌رسد یا خیر، برانگیخته است.

اقتصاد تحولات مشکوک در بازار ارزهای دیجیتال / تراکنش ۳۰ میلیون دلاری ریپل

علاوه بر این، ریپل اقداماتی را انجام داده است که بازار ارزهای دیجیتال را به فکر نیات خود انداخته است. ریپل اخیراً مقادیر قابل توجهی از XRP را در حساب‌های امانی قفل کرده است؛ به طوری که ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریپل به ارزش ۱۴۶۹۲۷۸۵۴ دلار و ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریپل دیگر معادل ۲۴۴۷۴۸۵۲۶ دلار به صورت امانی نگهداری می‌شوند. این حرکات بحث‌هایی را در مورد اهداف بلندمدت ریپل و تأثیر بالقوه آن بر بازار ریپل به راه انداخته است.

این تحولات همزمان با یک نبرد حقوقی مداوم بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دادگاه منطقه‌ای ناحیه جنوبی نیویورک است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال اعتراض به حکم قبلی است که ریپل را به عنوان یک اوراق بهادار برای سرمایه‌گذاران خرد طبقه‌بندی نمی‌کند. تیم حقوقی ریپل با دلایل درخواست تجدیدنظر مخالفت کرده و از قاضی خواسته است که آن را رد کند یا آن را به حالت تعلیق درآورد.

هنگام بررسی تأثیر جمعی این رویدادها بر قیمت ریپل، این ارز دیجیتال در هفته‌های اخیر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. این افزایش در رویدادهای مثبت با حجم بالای اوج ۷ ماهه در زنجیره و اوج ۳ ماهه عرضه در گردش مطابقت دارد.

این معیارها نشان‌دهنده علاقه و فعالیت رو‌به‌رشد در اکوسیستم ریپل است که به طور بالقوه باعث افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال می‌شود.

با وجود این شاخص‌های مثبت، قیمت ریپل در حال حاضر ۰.۴۹۶۶ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشته است. این سؤال که آیا ریپل می‌تواند به قیمت ۱ دلار برسد یا خیر، همچنان موضوع بحث و گمانه‌زنی بین سرمایه‌گذاران است.

همان‌طور که بازار، ریپل را با این رویدادهای هیجان‌انگیز اما نامطمئن دنبال می‌کند، سرمایه‌گذاران از نزدیک بر تعامل بین اقدامات قانونی، نقل و انتقالات بزرگ و پویایی بازار نظارت می‌کنند و می‌دانند که این عوامل همچنان به شکل‌گیری سفر XRP در دنیای همیشه در حال تغییر ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها