|
کدخبر: 310621

پیش بینی مهم از آینده قیمت شیبا اینو

در روزهای اخیر، قیمت شیبا اینو (SHIB) شاهد بهبودی ملایمی از منطقه ۰٫۰۰۰۰۰۶ دلار بوده است. تحلیلگران تکنیکال پیش‌تر احتمال بهبود قیمت شیبا را بر اساس پرایس اکشن آن پیش‌بینی کرده بودند.

اقتصاد پیش بینی مهم از آینده قیمت شیبا اینو

این پیش‌بینی اکنون با ثبت یک سری کندل صعودی در بازه‌های زمانی کوچک توسط این میم کوین تایید شده است.

از طرفی، با توجه به اینکه بیت‌کوین شاهد رشد قیمتی قابل‌توجهی در هفته گذشته بوده، معامله‌گران SHIB هم می‌توانند بهبود کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال را به یک حرکت صعودی بلندمدت تبدیل کنند.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) شیبا هم به سطح خنثی (۵۰) برخورد کرده که تعادل بین فشار خرید و فروش را نشان می‌دهد. ثبات حجم معاملات روزانه، همان‌طور که توسط شاخص حجم تعادلی (OBV) نشان داده شده، خبر خوبی برای خریداران است. با این حال، یک رالی صعودی طولانی‌مدت مستلزم افزایش قابل‌توجه حجم معاملات است.

در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار معامله می‌شود و خریداران به دنبال غلبه بر مانع ۰٫۰۰۰۰۰۷۵ دلاری هستند. اگر آنها موفق شوند، شیبا به راحتی می‌تواند به مقاومت ۰٫۰۰۰۰۰۸۰۷ دلاری برسد.

با این حال، خروج سرمایه از بازار شیبا می‌تواند یک عامل نزولی باشد. طبق گزارش‌ها، جریان پول چایکین (CMF) مربوط به این میم کوین در محدوده منفی ۰٫۱۱ قرار دارد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران SHIB هنوز به طور فعال مایل به حمایت از یک روند صعودی بلندمدت نیستند.

با این حال، تفاوت کم ۳۶۰ هزار دلاری بین موقعیت‌های معاملاتی خرید و فروش نشان می‌دهد که رشد بیشتر بازار می‌تواند به نفع خریداران شیبا تمام شود و افزایش قیمت این میم کوین محبوب را به همراه داشته باشد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها