|
کدخبر: 310551

خبر مهم درباره واریز حقوق بازنشستگان

دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: حتماً تا پایان وقت اداری امروز مستمری تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب‌شان واریز خواهد شد.

اقتصاد خبر مهم درباره واریز حقوق بازنشستگان

علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران)  در ارتباط با تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: سه ماه است که مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با یک یا نهایت دو روز تاخیر پرداخت می‌شود.

به گفته وی، تا پیش از این، پرداخت‌ها براساس جدول الفبای اعلامی صورت می‌گرفت ولی در سه ماه اخیر معمولاً در پرداخت‌ها یک روز تاخیر اتفاق افتاده است.

روز گذشته تعدادی از بازنشستگان در تماس با ما اعلام کردند که باید روز قبل مستمری مهر خود را دریافت می‌کردند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است؛ عیوضی با بیان اینکه حتماً تا پایان وقت اداری امروز مستمری تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب‌شان واریز خواهد شد؛ گفت: بازنشستگان اطمینان داشته باشند که امروز (سی مهرماه) حتماً حقوق‌ها واریز می‌شود.

این فعال صنفی بازنشستگان اضافه کرد: بازنشستگان به خصوص حداقل‌بگیران در روزهای پایانی هر ماه با مشکل کمبود پول مواجه می‌شوند و این به دلیل ناچیز بودن مستمری‌ها امری طبیعی‌ست؛ از این رو پرداخت بدون تاخیر و طبق برنامه مستمری بازنشستگان کارگری اهمیت بسیار دارد.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها