|
کدخبر: 309568

آخرین اخبار از وضعیت بازار مرغ

خیالتان راحت مرغ گران نمی شود / کمبودی در بازار نداریم

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش جوجه‌ریزی‌ها و مازاد عرضه در برابر تقاضا پیش‌بینی می‌شود که قیمت مرغ تا پایان سال تغییری نکند.

اقتصاد خیالتان راحت مرغ گران نمی شود / کمبودی در بازار نداریم

قیمت مرغ به عنوان یکی از مهمترین منابع پروتئینی در بسیاری از کشورها، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل مواردی مانند تقاضا و عرضه، تغییرات ارزش ارز، شرایط آب و هوایی، قیمت خوراک دام، هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های تولید مرغ می‌باشند. برای مثال، افزایش تقاضا برای مرغ در فصول خاصی مانند نوروز و عید، می‌تواند باعث افزایش قیمت مرغ شود. همچنین، افزایش هزینه‌های تولید مرغ مانند قیمت خوراک دام و هزینه‌های حمل و نقل، می‌تواند باعث افزایش قیمت مرغ شود. به طور کلی، قیمت مرغ تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد که برای پیش‌بینی آن‌ها نیاز به تحلیل دقیق و جامع داریم.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از آرامش و ثبات حاکم بر بازار مرغ خبر داد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو مرغ زنده ۵۲ هزار تومان و مرغ گرم ۷۳ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به شرایط جوجه ریزی و تولید پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا پایان سال تغییری نداشته باشد.

یوسف خانی از توزیع روزانه هزار تا هزار و ۲۰۰ تن مرغ گرم در تهران خبر داد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: بنابر اذعان مسئولان وزارت جهاد حداقل ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی طی ماه های اخیر صورت گرفته که براین اساس کمبودی در عرضه مرغ نداریم.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها