|
کدخبر: 309556

تاثیر باور نکردنی جنگ فلسطین و اسرائیل بر قیمت سکه و ارز

سکه در هفته گذشته بازدهی درخشان ۶.۲ درصدی را ثبت کرد که این رشد ناشی از افزایش نرخ ارز و همچنین افزایش انس جهانی طلا بود .

اقتصاد تاثیر باور نکردنی جنگ فلسطین و اسرائیل بر قیمت سکه و ارز

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش ۲.۴۶ همراه شد و  شاهص کل هم وزن نیز با ریزش ۳.۵۷ درصدی همراه شد که این ریزش‌ها ناشی از افزایش ریسک سیستماتیک در اقتصاد ایران بود.

اما سکه در هفته گذشته بازدهی درخشان ۶.۲ درصدی را ثبت کرد که این رشد ناشی از افزایش نرخ ارز و همچنین افزایش انس جهانی طلا بود .

بازار سکه توانست طی هفته گذشته بهترین بازدهی را در بین بازارها به خود اختصاص دهد و سرمایه‌گذاران خود را با افزایش نرخ ارز همراه کند.

بازار کریپتو طی هفته گذشته روزهای خونینی را پشت سرگذاشت و همچنان فشار فروش در اکثر آلت‌کوین ها ملموس است و در این هفته نیز بعضی از آلت‌کوین‌ها مانند پولکدات کف قیمتی جدیدی ثبت کردند.

ریزش این هفته بازار رمزارزها تحت تاثیر افزایش نرخ تورم تولید کننده و مصرف کننده به وقوع پیوست که انتظارات از ماندگاری نرخ‌های بهره در سطوح بالا را تقویت کرد و حالا بسیاری از معامله‌گران انتظار یک مرحله افزایش نرخ بهره دیگر از فدرال رزرو دارند و باید دید که بالاخره چه زمانی فدرال رزرو دست از این سیاست انقباظی می‌کشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها