|
کدخبر: 309257

هشدار / هک جدید در بازار NFT بیت کوین

روز گذشته، اورد سواپ (Ordswap)، بازاری که به کاربران امکان ثبت، حراج و معامله توکن‌های اوردینالز (Ordinals) بیت کوین را می‌دهد، یک هشدار جدی به کاربران ارسال کرده و از آنها خواسته که به دامنه آن متصل نشوند؛ زیرا کنترل آن را در دست ندارد. همچنین، از کاربران خواسته شده تا کلیدهای خصوصی خود را بازیابی کنند.

اقتصاد هشدار / هک جدید در بازار NFT بیت کوین

این هشدار پس از آن منتشر می‌شود که اورد سواپ کنترل وبسایت خود را از دست داد. به گفته برخی از معامله‌گران اورد سواپ، وبسایت آلوده کاربران را به یک لینک فیشینگ هدایت می‌کند.

یکی از اعضای تیم اورد سواپ در دیسکورد ادعا کرد که نقض امنیتی وبسایت این پروژه، تأثیری بر کلیدهای خصوصی یا دارایی‌های کاربران نداشته است، اما افزود که در صورت تعامل با سایت آلوده، کاربران ممکن است در معرض خطر قرار گیرند.

تیم توسعه‌دهنده این بازار در روز دهم اکتبر، در حساب X (توییتر سابق) خود اعلام کرد که برای به دست آوردن مجدد کنترل دامنه وبسایت خود تلاش می‌کند. این تیم همچنین ابزار آنلاینی را به اشتراک گذاشت که به کاربرانی که از طریق کیف پول متامسک (MetaMask) وارد سایت شده‌اند، کمک می‌کند تا کلیدهای خصوصی اورد سواپ خود را بازیابی کنند.

در اواخر سپتامبر، وبسایت بازارساز خودکار مبتنی بر اتریوم، بالانسر (Balancer) نیز قربانی حمله‌ای به ظاهر مشابه شد و مهاجمان توانستند حدود ۲۴۰ هزار دلار را به سرقت ببرند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها