|
کدخبر: 309214

فوری / موافقت با افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، از توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و حرکت به سمت متناسب سازی حقوق آن ها با شاغلین در جلسه شب گذشته دولت و مجلس خبر داد.

اقتصاد فوری / موافقت با افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

محسن زنگنه با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در رابطه با بازنشستگان و توافقات صورت گرفته در این بخش با دولت گفت: به جهت اهمیت موضوع معیشت و حقوق بازنشستگان، مواد مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و همچنین بازنشستگان از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ارجاع و قرار شد این موارد در کمیسیون تلفیق مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا، شب گذشته ما یک جلسه ۳ ساعتی را با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس جمهور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سایر نمایندگان رئیس جمهور داشتیم. الحمدلله در این جلسه به یک توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و متناسب سازی حقوق آن ها با شاغلین، رسیدیم و مقرر شد متن جمع بندی آن آماده شده و امروز بعد ظهر در کمیسیون تلفیق مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق تصریح کرد: تلاش ما بر این اساس است که ان شاءالله تا پایان برنامه هفتم بتوانیم بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان را براساس معیشت آنها محقق کنیم.

 

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها