|
کدخبر: 309031

حاشیه جدید خالق اتریوم!

شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای Lookonchain در گزارش جدید خود اعلام کرده که آدرس مرتبط با ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، ۱۰۰۰ توکن ETH به ارزش تقریبی ۱.۶۴ میلیون دلار را انتقال داده است.

اقتصاد حاشیه جدید خالق اتریوم!

Lookonchain اشاره کرد که این کوین‌ها احتمالاً به صرافی رمزارزی Bitstamp هدایت می‌شوند.

این اولین باری نیست که کیف پول بوترین فعال می‌شود. در طول دو ماه گذشته، این آدرس خاص، ۴۴۰۰ اتریوم را به صرافی بیت‌استمپ واریز کرده که در مجموع، حدود ۷.۲۳ میلیون دلار ارزش داشته است.

طبق گزارش Lookonchain، این آدرس رقم قابل توجه ۷۰ هزار ETH را از کیف پولی با برچسب “Vb۳” دریافت کرد و به طور گسترده، اعتقاد بر این است که به خود ویتالیک بوترین متصل است.

همین چند هفته پیش، این شرکت یک تراکنش قابل توجه دیگر را در مورد کیف پول بوترین گزارش داده بود. او حدود ۱ میلیون دلار اتریوم را به کوین بیس منتقل کرد؛ مشابه حرکتی که در ماه اوت انجام شد؛ یعنی زمانی که او ۶۰۰ اتریوم را احتمالاً برای فروش، به همان مقصد فرستاد.

جالب اینجا است که این تراکنش‌ها هیچ تأثیر قابل توجهی بر قیمت اتریوم در بازار نداشته‌اند؛ زیرا قیمت این رمزارز نسبتاً ثابت مانده است. این ثبات را می‌توان تا حدی به یک روند گسترده‌تر نسبت داد.

داده‌های اخیر Santiment حاکی از برداشت قابل توجه ۱۱۰۰۰۰ اتریوم از صرافی‌های متمرکز (CEX) در روز چهارشنبه هستند که بزرگ‌ترین جریان خروجی اتریوم از CEXها از ۲۱ آگوست است.

علاوه بر این، Santiment گزارش داده که کل عرضه اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در بیش از ۵.۵ سال گذشته رسیده است، در حالی که عرضه اتریوم خارج از صرافی به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۱۱۵.۸۸ میلیون ETH دست یافته است.

با این حال، اتریوم پس از یک هفته چالش‌برانگیز، انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان داد. روز گذشته، قیمت این رمزارز حدود ۱.۲۴ درصد رشد کرد و در زمان نگارش این خبر، با قیمت ۱۶۳۶ دلار معامله می‌شود.

 

منبع: رمزارز نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    بیسوادید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها