|
کدخبر: 306660

بهترین آژانس مسافرتی ایران

استفاده از تورهای گردشگری به جای سفرهای شخصی، شما را از دردسرهای رزرو هتل، بلیط پرواز و خیلی چیزهای دیگر راحت خواهد کرد.

اقتصاد بهترین آژانس مسافرتی ایران

استفاده از تورهای گردشگری به جای سفرهای شخصی، شما را از دردسرهای رزرو هتل، بلیط پرواز و خیلی چیزهای دیگر راحت خواهد کرد. به طور کلی این روزها سفرهای جمعی طرفداران بیشتری پیدا کرده اما برای این که سفری خوب را در تعطیلات خود تجربه کنید، حتما باید یکی از بهترین آژانس مسافرتی ایران را برای این کار انتخاب نمایید. برای این کار حتما باید به دنبال بعضی ویژگی‌ها در این آژانس باشید.

نگاهی به سابقه مجموعه برای انتخاب بهترین آژانس مسافرتی ایران

شرکت‌های با سابقه عموما به خاطر عملکرد خود، توانسته‌اند سال‌ها به فعالیت بپردازند. در حال حاضر شرکت‌های زیادی هستند که به تازگی کار خود را آغاز کرده و هنوز به خوبی محک نخورده‌اند و از طرفی مجموعه‌های با سابقه‌ای هستند که دهه‌ها در این زمینه تجربه داشته و با برگزاری تورهای مختلف توانسته‌اند اعتماد گردشگران ایرانی را به خود جلب کنند.

البته این گفته که از رفتن سراغ شرکت‌های تازه کار خود داری کنید، خیلی هم درست نیست، اما مسلما آژانس‌های مسافرتی با سابقه، گزینه‌ی بهتری هستند.  

تنوع در برگزاری تورهای مختلف

یکی دیگر از مهم‌ترین چیزهایی که می‌تواند در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی ایران شما را کمک کند، تنوع تورهایی است که شرکت مورد نظر برگزار می‌کند. برای مثال اگر شرکتی تنها به برگزاری تورهای ترکیه و دبی می‌پردازد، انتخاب‌های زیادی را از شما محروم می‌کند. بسیاری از آژانس‌های معتبر در کنار این تورهای پرطرفدار، تور هند، تور بالی و در واقع تورهایی به مقاصد مختلف جهان را برای شما آماده کرده‌اند تا در نهایت بتوانید سفر دلخواه خود را انتخاب نمایید.

اما نکته‌ی حائز اهمیت این است که بعضی از آژانس‌های مسافرتی، تخصصی خاص در بعضی از مقاصد دارند. برای  مثال تور مالزی یا مقاصد جنوب شرق آسیا، در تخصص آژانس گردشگری آویسا تراول است. این مجموعه تورهای مختلفی به مقاصد متنوعی از جهان برگزار می‌کند اما خدمات کامل، تور لیدرهایی که به شهرهای مقصد احاطه دارند و نکاتی این چنینی، باعث می‌شود تا برای تورهای جنوب شرق آسیا، ما این مجموعه را به شما معرفی کنیم. یا مثلا آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان، با توجه به قراردادهای خود، تور روسیه را در تخصص خود می‌بیند اما همین شرکت هم تورهای متنوعی را به مقاصد مختلف در اروپا، آسیا و حتی آفریقا برگزار می‌کند.

بهترین آژانس مسافرتی ایران

ارائه اطلاعات مناسب و مشاوره در مورد تورها

یکی از امتیازات بزرگی که در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی ایران حتما باید به دنبالش باشید، مشاوره رایگان و ارائه اطلاعات کامل و درست از تورها است. هر دو شرکتی که قبلا از آن‌ها اسم بردیم، دارای کارشناسانی هستند که شما با تماس با آن‌ها، می‌توانید اطلاعات کامل از مقاصد مختلف، نحوه دریافت ویزا، شرایط سفر و چیزهایی از این دست را دریافت کنید. همچنین خدمات تور نیز به صورت کامل برای شما شرح داده می‌شود تا هیچ شبهه‌ای برایتان باقی نماند. اگر هم باید مدرکی را دریافت کنید، حتما به شما اطلاع داده خواهد شد تا از سفر باز نمانید.

یک آژانس مسافرتی خوب، حتما باید اطلاعات کامل در رابطه با تور را در صفحه آن درج کند. این اطلاعات از هتل‌، برنامه ریزی کامل تور در روزهای مختلف، مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور مقصد، ساعات پرواز و تمام چیزهای مورد نظر را شامل می‌شود. تنها در این صورت است که شما می‌توانید تصمیم درستی درباره تور مورد انتخاب خود بگیرید. یکی از دلایلی که شرکت‌های با سابقه را برای سفر به شما پیشنهاد می‌کنیم این است که شما می‌توانید، نظرات مسافران را در رابطه با خدمات درج شده در صفحه تورها خوانده و ببینید آیا تمامی آن‌ها در تورها انجام شده‌اند یا نه!

نگاهی به نظرات مسافران در مورد آژانس

در ادامه‌ی موضوعی که در بخش قبلی گفتیم، شبکه‌های اجتماعی همیشه گزینه‌ای عالی برای مرور نظرات مخاطبان در مورد شرکت‌های مختلف بوده و می‌تواند در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی ایران به شما کمک کند. به این ترتیب شما می‌توانید، نظرات مستقیم مسافرانی که قبلا با تورهای آژانس مورد نظر شما به سفر رفته‌اند را جویا شوید و ببینید آن‌ها از سفر خود راضی بوده‌اند یا خیر و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا شما هم می‌خواهید با تورهای مورد نظر سفر کنید.

البته شبکه‌های اجتماعی خود آژانس‌های مسافرتی را همیشه دنبال کنید. آژانس‌ها همیشه تخفیف‌های خود و تورهای آخر لحظه‌ای را در شبکه‌های مجازی خود اطلاع رسانی می‌کنند که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید سفری ارزان‌تر را تجربه نمایید.

بهترین آژانس مسافرتی ایران

خدمات و قیمت‌های مناسب در تورها

نکات بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام آن‌ها می‌تواند، شرکتی را به بهترین آژانس مسافرتی ایران تبدیل کند. اما یکی از مهم‌ترین‌ها، خدماتی است که در خود تور گنجانده می‌شوند. برای مثال، گشت‌های شهری، ارائه سیم کارت کشور مقصد، ترانسفر فرودگاهی، دریافت ویزا و ... از خدماتی هستند که به مسافر کمک شایانی خواهند کرد. شما می‌توانید، خدمات آژانس‌های مسافرتی مختلف و همچنین قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که با کدام یک از شرکت‌ها قصد سفر دارید.

البته همیشه این را در نظر بگیرید که در زمان مقایسه قیمت تورها، خدمات و هتل‌های مد نظر گرفته شده را نیز لحاظ کنید. یکی از امتیازات شرکت‌هایی مثل آویسا تراول، تنوع هتل‌هایی هستند که در هر مقصد ارائه می‌کنند و گردشگران نیز می‌توانند بر اساس بودجه و نیازهای خود، هتل مد نظر خود را انتخاب کنند. برای مثال، برای تور استانبول شما می‌توانید از بین ده‌ها هتل ۳ تا ۵ ستاره یکی را انتخاب نمایید یا در مقاصد ساحلی، همیشه تعداد زیادی ریزورت‌های ساحلی با امکانات گسترده تهیه دیده شده که بین آن‌ها حق انتخاب خواهید داشت.

با خیالی راحت آویسا تراول را برای سفرهای خود انتخاب کنید

تقریبا تمامی مواردی که در لیست امروزمان به آن‌ها اشاره کردیم، در مورد آژانس مسافرتی آویسا تراول صدق می‌کند و از همین رو اعتقاد ما بر این است که این مجموعه، بهترین آژانس مسافرتی ایران در حال حاضر به شمار می‌رود. برگزاری تورهای متنوع به نقاط مختلف جهان، خدمات عالی در هر کدام از مقاصد، سفرهای منظم بدون تاخیر و با بهترین ساعات پروازی، استفاده از شرکت‌های هواپیمایی معتبر و همچنین همراهی مسافر در تمامی مراحل سفر، تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های این آژانس محبوب است.

همچنین این شرکت مشاوره رایگان در مورد مقاصد مختلف و شرایط تورها ارائه می‌کند. برای دریافت مشاوره یا رزرو تور می‌توانید با شماره ۴۱۵۳۵ –۰۲۱ تماس گرفته یا از طریق سایت avisatravel.com به مرور تورهای مختلف، شرایط آن‌ها و انجام رزرو بپردازید.

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها