|
کدخبر: 305678

گوشت پاکستانی در راه ایران

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: مسئولان برای تنظیم بازار به دنبال واردات گوساله پاکستانی هستند، اما بعید است که این موضوع تغییری در قیمت گوشت ایجاد کند.

اقتصاد گوشت پاکستانی در راه ایران

صدردادرس گفت: با توجه به پتانسیل تولید گوشت قرمز در کشور، نیازی به واردات در صورت اعمال مدیریت و برنامه ریزی صحیح نخواهیم داشت.

افشین صدردادرس مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو دام زنده در میادین ۱۸۰ هزار تومان است که بر این اساس هر کیلو لاشه با قیمت ۳۸۰ تا حدود ۴۰۰ هزار تومان درب کشتارگاه باید عرضه شود.

وی ادامه داد: گرچه مسئولان برای تنظیم بازار به دنبال واردات گوساله پاکستانی هستند، اما بعید است که این موضوع تغییری در قیمت گوشت ایجاد کند چراکه در شش ماهه اول تولید را از دست داده‌ایم و مسئولان به رغم وعده وعید‌های متعدد، توجهی به حوزه دام داخل نکردند.

صدردادرس بیان کرد: با اعمال مدیریت، برنامه ریزی و ساماندهی درست در حوزه تولید، نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم چراکه پتانسیل تولید و تامین ۱۰۰ درصدی نیاز کشور در داخل وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: وقتی صحبت از تولید داخل به میان می‌آید، مسئولان اذعان می‌کنند که اعتبار و مدیریت نداریم، در حالی که ارز برای واردات بلافاصله آماده است که این موضوع جای سوال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • پارسا ارسالی در

    آقای دادرس دبیر کل گاو وگوسفند اگه گوشت پنج قاره هم وارد ایران بشه مسئولین نجومی وحرام خوار قادر به کنترل بازار نخواهند شد

  • پیمان ارسالی در

    برو بابا جمع کن بساطت.خودتو مسخره کردی.

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام این گرانی گوشت در اصل برمیگردد ب ه عدم مدیریت درون سازمانی و مدیریت زمان که باعث بی ثباتی قیمت گوشت دام سبک و سنگ ین در کشور شود ملت ایران هنوز در شوک قیم تی گوشت به سر می برند چرا در طول یک سال و اندی اینقدر باید قیمت گوشت بالا رود آی ا خرید وفروش گوشت ودام زنده داخلی با دلا ر انجام میگیرد ملت به نان شب محتاج هستند بعد گوشت کیلویی چهارصد تومان فقط یک تعد اد افراد زیره خوار وحرام خوار قابل خرید است وسفره مردم در سالهای آینده گوشت از س فره مردم جمع خواهد شد بلکه الان هم جمع ش ده است بیایید این ملت را دریابید قیمت وا قعی گوشت کیلویی صدور پنجاه تا صدوهفتاد ه زار تومان می باشد به فکر چاره ای باشید ب رای حل این معظل که توسط افراد دلال با هم اهنگی مدیران بی ایمان بوجود آمده است

  • علی ارسالی در

    آن گوساله که شما وارد مکنید ودر زاهدان کشتار مکنی گوشتش را سگ نمیخورد

  • محمد ارسالی در

    کسانی که حقوق پایین میگیرند. اسم گوشت که می آید به یک گوشه ساعتها خیره می شوند. هر کس. تو. این مملکت. بیشتر چابلوسی کند. ب به قول قدیمی‌ها. بمالد. وضع. خوبی. دارد. اما بیچاره اصل. نسب. دارها. دارند. بسیار. اذیت. می شوند. این عدالت در کره. زمین. نمونه. است.

  • شهرام ارسالی در

    جلوی صادرات دام وابزیان ومرغ بگیرید وارد ات گوش پیشکش،مملکت تمام حراج کردن

  • حسین ارسالی در

    غلط کردید گوشت میخواهید از پاکستان بیاورید ، کذاب ها دروغ گوها

  • محمدرضا ارسالی در

    اونوقت که بایدبه تولیدکنده حمایت میکردی نکردی حالا هرچه میخوای آشغال واردکن تا د ام مازاد برگرده اگه دیگه توخواب ببینی سا ل آینده انشاالله گوشت کیلویی یک میلیونی هم میبینی اونوقت که دامداردامش کیلوی ۳۰ه زارتومان میفروخت خالابروبخر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها