|
کدخبر: 304958

خبر ویژه وزیر درباره معوقات معلمان

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات معلمان حق التدریسی تا اول مهر خبر داد.

اقتصاد خبر ویژه وزیر درباره معوقات معلمان

رضا مراد صحرایی در حاشیه مراسم افتتاح سینمای دانش آموزی گفت: تمام تلاش ما این است که تمام حقوق نیروهای حق التدریسی که معوقات آنها به گردن ما است تا پیش از آغاز سال تحصیلی پرداخت شود و رسیدگی به اعتراضات نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی تا پیش از پایان شهریور انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اینکه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی از هفته جاری آغاز شده است، افزود: البته پاداش پایان خدمت در اختیار سازمان دیگری است و به ما مربوط نیست.

صحرایی بیان داشت: روز یکشنبه آخرین پیگیری‌ها را داشتم دولت منتظر تأمین منابع است. هر چه در پرداخت پاداش بازنشستگی سریع‌تر اقدام کنیم بهتر است ولی وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، نیروهای مسلح و چند سازمان دیگر از این نظر مثل هم هستند.

منبع: مهر
  • ناشناس ارسالی در

    وزیری که نمی تواند حقوق حقوق و دستمزد معلمان را پردازش کند. فروردين تا شهریور ماه. بعد از شش ماه حقوقرا میدن. افتخار هم میکنن. همش تو اخبار میگن. دولت رییسی قرار بود عدالت محور باشد. عدالت که نداره هیچی بیعدالتی و تبعیض هم بیداد می کند. فیش یکصد و پنجاه میلیون از صندوق ذخیره فرهنگیان بعنوان اضافه کاری برداشت میشه بعد یک بازنشسته بدبخت برای تهیه جهيزيه دخترش مجبور به فروش کلیه اش میشه... خدا یا بفریاد ما برس از دست قوم ظلم

  • کاظم ازلی ملکی ارسالی در

    مستقیم بگو پاداش دست کیست.چرا طفره می ری ؟پاداش ما را هرچه سریعتر بده.تبسیر را گر دن دیگری نینداز.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها