|
کدخبر: 300440

آمار عجیب بیت‌ کوین های گم شده!

به گزارش شرکت تحلیل بلاکچین IntoTheBlock، تقریباً ۲۹ درصد از کل بیت کوین‌های (BTC) در گردش برای بیش از پنج سال دست‌نخورده باقی مانده‌اند. تحلیلگران این شرکت معتقدند که بخش قابل‌توجهی از این دارایی‌های جابه‌جانشده، به طور بالقوه می‌تواند کوین‌های گم‌شده باشد.

اقتصاد آمار عجیب بیت‌ کوین های گم شده!

صرافی Bitfinex همچنین گزارش داد که حدود ۷۰ درصد از عرضه در گردش BTC حداقل برای یک سال بی حرکت مانده‌اند و این رقم به رکورد بی سابقه‌ای رسیده است.

اگرچه دلایل دقیقی برای این خواب طولانی‌مدت بیت کوین‌ها مشخص نیست، اما این موضوع می‌تواند نشانگر ترکیبی از کوین‌های گم‌شده و افزایش علاقه سرمایه‌گذاران، به ویژه موسساتی باشد که چشم‌اندازی صعودی به پتانسیل بلندمدت بیت کوین دارند.

نگرش HODLing سرمایه‌گذاران بزرگ و نهادی نشان‌دهنده انتظار آنها از تغییرات مثبت برای قیمت BTC است؛ زیرا آن را یک گزینه سرمایه‌گذاری مناسب می‌دانند. علاوه بر این، رویداد هاوینگ و نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین که برای آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده نیز به عنوان یک عامل صعودی تلقی می‌شود. این رویداد که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، پاداش‌های بلوک استخراج بیت کوین را کاهش می‌دهد و به کمبود عرضه و پویایی مثبت عرضه و تقاضا کمک می‌کند.

در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که صندوق‌های رمزارزی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حال انباشت بیت کوین و آماده‌ شدن برای هاوینگ هستند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها