|
کدخبر: 299937

احتمال تصویب ETF بیت کوین / افزایش قیمت در راه است؟

بورس شیکاگو (Cboe) پس از نهایی کردن توافقنامه اشتراک نظارت (SSA) با کوین‌بیس، درخواست‌های اصلاح‌شده‌ای را برای صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ارسال کرده است. پرونده‌های به‌روزشده مربوط به ETFهای بیت کوین پیشنهادی از پنج متقاضی، از جمله فیدلیتی (Fidelity)، ویزدام‌تری (WisdomTree)، اینوسکو (Invesco)، ون‌اک (VanEck) و Ark ۲۱ Shares است.

اقتصاد احتمال تصویب ETF بیت کوین / افزایش قیمت در راه است؟

در همین حال، نزدک هم که برنامه‌های ETF را برای سایر شرکت‌ها مدیریت می‌کند، با کوین‌بیس یک توافقنامه اشتراک نظارت منعقد کرده است. این موضوع در پرونده‌های ETF بلک‌راک (BlackRock) و والکری (Valkyrie) ذکر شده است.

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که صرافی کوین‌بیس بر سر شرایط به توافق رسیده که عاملی مهم در تایید ETF بیت کوین است. درخواست‌های پیشنهادی قبلی پیش‌تر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده برای جلوگیری از دستکاری در بازار، ناکافی در نظر گرفته شده بود که منجر به رد برنامه‌های ETF بیت‌ کوین و تغییر قوانین پیشنهادی، شد.

به دنبال انتشار این خبر و افزایش احتمال تصویب ETF بیت کوین در ایالات متحده، حجم معاملات صرافی کوین‌بیس افزایش یافت. همچنین پس از اینکه بورس شیکاگو، کوین‌بیس را به عنوان نهادی معرفی کرد که مسئولیت محدود کردن سوء‌استفاده‌های احتمالی را بر عهده دارد، ارزش سهام این صرافی رمزارزی هم در ۳ ژوئیه ۱۳ درصد افزایش یافت.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها