|
کدخبر: 299269

میمون‌های کسل جاستین بیبر را به خاک سیاه نشاندند

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ارزش سرمایه‌گذاری جاستین بیبر، ستاره موسیقی پاپ آمریکایی، در یک مجموعه توکن‌های غیر‌قابل تعویض (NFT) به نام کلوپ قایق تفریحی میمون‌های کسل یا به اختصار BAYC، بیش از ۹۵ درصد کاهش یافته و منجر به زیان خیره‌کننده حدودا ۱.۲ میلیون دلاری برای او شده است.

اقتصاد میمون‌های کسل جاستین بیبر را به خاک سیاه نشاندند

در حالی که بازار NFTها شاهد موجی از حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های افراد مشهور بوده، اما به ‌طور خاص، بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی است که منجر به نوسانات چشمگیری در ارزش آن می‌شود. با این حال، بسیاری از افراد مشهور درNFTها به عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگتر سرمایه‌گذاری می‌کنند و در این فرآیند، تبلیغات و مشارکت طرفداران خود را هم به دست می‌آورند. توجه به این نکته مهم است که همه سرمایه‌گذاری‌ها در بازار NFTها به ضرر ختم نمی‌شوند.

برخی از افراد مشهور معاملات سودآوری را با فروش NFT با قیمت‌های گزاف انجام داده‌اند، که بر ریسک بالا و ماهیت بالقوه بازار NFT تاکید می‌کند. در حالی که نوسانات بازار ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران را منصرف کند، غیرقابل انکار است که بازار NFTها به راه جدیدی برای افراد مشهور تبدیل شده‌اند تا با پایگاه هواداران خود همگام شوند، از برند خود کسب درآمد کنند و در قلمرو جذاب ارزهای دیجیتال به حرکت دربیایند.

در حالی که ضرر جاستین بیبر از سرمایه‌گذاری در بازار NFTها قابل‌توجه است، اما با توجه به ارزش ثروت خالص تخمینی او تا سپتامبر ۲۰۲۱، یعنی ۲۸۵ میلیون دلار، احتمالاً این ضرر برای او قابل هضم باشد! در واقع، به نظر می‌رسد که این خواننده، درآمد خود را از طریق منابع مختلف، از جمله موسیقی، کالا، تاییدیه‌ها، و اکنون NFTها متنوع کرده تا ضرر احتمالی با سرمایه‌گذاری در بازار NFTها را بسیار کمتر کند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها