|
کدخبر: 295797

تصمیم بسیار ارزشمند برای بورس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس بیش از هر بازار دیگری تنها به بازار سرمایه معتقد بوده و خواهان جذاب بودن آن است و تلاش و کمک خواهد کرد تا مردم بیش از پیش وارد بازار شوند.

اقتصاد تصمیم بسیار ارزشمند برای بورس

علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره الکترونیکی شدن استفاده از حق تقدم‌های ناشی از افزایش سرمایه گفت: به طور حتم این اقدام سازمان بورس از نظر نمایندگان مجلس بسیار ارزشمند است.

وی افزود: سازمان بورس طی دو سال اخیر اقدامات قابل توجه و مهمی را در راستای امنیت خاطر سهامداران خرد و کلان انجام داده است که می‌توان به موضوع حق تقدم الکترونیک و همچنین کاهش زمان پرداخت سود از ۸ ماه به ۴ ماه اشاره کرد.

شهبازی در ادامه اظهار کرد: کاهش زمان جمع‌آوری اطلاعات مربوط به سهامداران، سرعت بخشی در روند افزایش سرمایه، افزایش امنیت اطلاعات، صرفه‌جویی در هزینه‌ها از مزایای اقدام مربوط به حق تقدم الکترونیک است که این امر میزان مشارکت سهامداران در افزایش سرمایه‌ها را هم افزایش دهد.

به گفته این عضو کمیسیون برنامه و بودجه؛ با الکترونیکی شدن مشکلات و مسائل حل شده و خدمات بیشتری به سهامداران ارائه می‌شود.

شهبازی معتقد است که مجلس بیش از هر بازار دیگری به بازار سرمایه معتقد بوده و خواهان جذاب بودن آن است و تلاش و کمک خواهد کرد تا مردم بیش از پیش وارد بازار شوند.

وی خاطرنشان کرد: بازار سرمایه می‌تواند بزرگترین خدمت را در راستای شعار امسال یعنی رشد تولید و مهار تورم انجام دهد و این امر مستلزم آن است که اقدامات، تضمین و اطمینان لازم از سوی سازمان به سهامداران و سرمایه‌گذاران داده شود.

این نماینده گفت: مجلس در خدمت سازمان بوده است و معتقد است سازمان بورس به درستی می‌تواند قضایا و نگرانی‌ها را حل کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • حسین ارسالی در

    بامید خدا همین تتمه سرمایه نیز ببادرفت . که رفت

  • ناشناس ارسالی در

    باز هم چه برنامه ای در سر دارند خدا میدا ند

  • سهامدار بیچاره بورس ایران ارسالی در

    لعنت بر دروغگوها. سهم سال ۹۹ خریدم یک سو م قیمته الان. خدا لعنتتون کنه.

  • لبخند ارسالی در

    چقدر زیبا
    چقدر منحصربفرد
    چقد ر عاقلانه
    چقدر قدرتمندانه
    مردم را چی فرض میکنید؟؟؟

  • رحمانی ارسالی در

    زندگی خیلی ها در بورس نابود شده است طی ۳ سال متاسفانه طی ۳ سال اخیر پی در پی بورس را منفی کردن و سرمایه مردمی را بی ارزش حاصل این کار رشد قیمت بیش از ۱۰ تا ۲۰ برابری قیمت کالاها بود و هست رشد مهاجرت به اطراف تهران بخصوص کرج و بومه ن و پردیس و ....بوده است قیمت اپارتم ان در پردیس فاز ۱۱ و پرند در مدت ۳ سا ل بیش از ۳۰ برابر بوده است ایا واقع ا با تدبیر دارند مسولین ذیربط کار می کنند پولهای سرگردان به سمت خرید کالاها رفته و می رود از قبیل سکه و دلار و مسکن و خودرو و لوازم خانگی و یدکی خو درو و گوشت و......

  • ناشناس ارسالی در

    اگه واقعا راست میگن چرا سود سهام هارو به سهامداران نمی‌دن مگه سحام نگرفتند چرا شرکتها رو موظف به پرداخت نمی‌کنند .در ثانی جیب سهامداری نزنند و اجازه بده بازار کار خودش بکنه آنقدر خرده فرمایشات خلق الساعه نداشته باشند .ممنون هم هستیم

  • بیات ارسالی در

    بورس یک کشور را وقتی ۳ سال منفی کنند و به زمین بزنند دیگر مردم اعتماد نم ی کنند که.....زندگی خیلی از سهامداران را از بین بردن سرمایه های انان را تا یک پنجم کاهش دادند منفی کردن و قیم ت کالاها را بیش از ۱۲ برابر رشد دادند با این حساب سرمایه مردم را امروز بی ارزش بی ارزش کردند ایا این کار حق النا س نبوده و نیست ایا خدا.......

  • فاطمی ارسالی در

    پولهای سرگردن طی ۳ سال اخیر به کارهای ودلال بازی بخصوص مسکن و خودرو و سکه و مواد غذایی و....وارد شده است امروز سرمایه سهامداران بی ارزش ترین سرمایه برای انان بوده است تجربه تلخی بوده و هست امروز قشر سهامدار فقیران یک ج امعه اقتصادی در کشور هستند و....بی خود نیست رشد مهاجرت در دماوند و کرج و بو مهن در طی ۳ سال بی سابقه بوده است دلا ل بازی در مسکن را رونق دادند و می دهند و سرمایه کسانی که به کار و تولید کشور کمک کردند و می کنند طی ۳ سال ذوب شده و می شود

  • ناشناس ارسالی در

    مردم دیگه گول این حرف ها را نمیخورند
    بورس کوره سرمایه سوزی مردم است
    فقط مسکن ملک طاا و ارز‌

  • علیرضاعلیرضایی ارسالی در

    فقط ازشماهادروغ شنیدیم تاحالا
    شماف قط دنبال زدن جیب مردم هستید
    دلار٥٤ ٠٠٠
    ارزش سهام یک صدم سرگین خره خجا لت بکشید

  • ناشناس ارسالی در

    با وراجی کمک نمیشه دامنه نوسان رو افزایش دهید همه مشکلات بورس حل میشه

ارسال نظر