|
کدخبر: 293226

قیمت طلا و سکه باز هم گران شد + جزئیات

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴ میلیون تومان است.

اقتصاد قیمت طلا و سکه باز هم گران شد + جزئیات

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۱ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۸۴ دلار است.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) با افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۲ هزار و ۸۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۶۰ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۶ هزار و ۱۶۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۹۶۹ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۴۵۹ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۱۸ تومان اعلام شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر