|
کدخبر: 293225

گفتگوی گسترش نیوز با نماینده مجلس شورای اسلامی

گزینه حساس وزارت صمت مشخص شد / دست رد مجلس بر سینه نیروهای احمدی‌نژاد

خالی شدن کرسی وزارت صمت، منجر به شکل‌گیری طیف گسترده‌ای از گمانه‌ها درباره اینکه بالاخره چه کسی بر این جایگاه پر رفت‌وآمد تکیه خواهد زد، را افزایش داد.

اقتصاد گزینه حساس وزارت صمت مشخص شد / دست رد مجلس بر سینه نیروهای احمدی‌نژاد

خالی شدن کرسی وزارت صمت، منجر به شکل‌گیری طیف گسترده‌ای از گمانه‌ها درباره اینکه بالاخره چه کسی بر این جایگاه پر رفت‌وآمد تکیه خواهد زد، را افزایش داد. از بازگشت چهره‌های سابق وزارت صمت در دولت‌های قبلی تا عضویت نمایندگان در کابینه دولت سیزدهم مواردی است که تاکنون درباره وزیر آینده صمت مطرح شده است.

چنانچه پیش از این شهریار حیدری در گفتگو با گسترش‌نیوز از احتمال حضور شمس‌الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت هزاره سوم و نماینده فعلی مجلس، در وزارت صمت خبر داد اما گفت مواردی درباره بازگشت برخی چهره‌های سابق را هم شنیده است.

بعد از این صحبت‌ها حیدری بود که رسانه‌ها از مدرس خیابانی به عنوان گزینه احتمالی رئیسی خبر دادند، چهره‌ای که اولین گزینه رئیس دولت سیزدهم برای حضور در وزارت صمت بود اما با در بسته مجلس برخورد کرد.

هر چند در واکنش به گمانه‌زنی‌های جدید درباره معرفی مجدد مدرس خیابانی به عنوان وزیر صمت برخی از نیامدن مدرس خیابانی گفتند اما تا لحظه نوشتن این گزارش مدرس خیابانی هیچ‌گونه اظهارنظر رسمی درباره برعهده گرفتن وزارت صمت نکرده است.

از این رو برای پیگیری اینکه معرفی مدرس خیابانی به مجلس برای حضور در وزارت صمت تا چه اندازه جدی است و آیا تاکنون مجلس زمزمه‌هایی در این مورد شنیده یا خیر؟ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گسترش‌نیوز تصمیم دولت برای معرفی سرپرست سابق وزارت صمت را تکذیب کرد.

حسین محمد صالحی دارانی در پاسخ به اینکه آیا رئیسی تاکنون پیشنهادی برای وزیر صمت ارائه داده یا خیر، گفت: تاکنون دولت فردی را برای جانشینی فاطمی امین پیشنهاد نداده البته گمانه‌زنی‌ها انجام می‌شود اما کسی را رسماً پیشنهاد نکردند.

صالحی

او درباره اینکه در این گمانه‌زنی‌ها اسامی کدام چهره‌‌ها مطرح است؟ افزود: من فقط نام مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن را شنیدم، اما درباره اینکه تا چه اندازه صحت دارد باید تأمل کرد.

صالحی دارانی در پاسخ به اینکه در حال حاضر برخی مدعی هستند دولت مدرس خیابانی را به عنوان گزینه وزارت صمت در نظر گرفته، تصریح کرد: بنده چنین گمانه‌ای را نشنیدم اما مدرس خیابانی یک بار به مجلس آمده، امتحان خود را پس داده و مجلس هم به او رأی نداده است.

نماینده مردم فریدن و فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه پیش از این یکی از نمایندگان از شمس‌الدین حسینی به عنوان گزینه وزارت صمت نام برده بود، خاطرنشان کرد: بنده فکر نمی‌کنم نمایندگان به این گزینه توجه کنند و اساساً به حوزه وزارت صمت ورود پیدا کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    خواهشاً کسی بیاید که اعتقاد به واردات دا شته باشد چون با این خودروسازان که فقط می خواهند خون مردم را توشیشه کنند بس کنید دیگه این حرف‌ها ی بچه گول زنک تولید داخل آمریکا و اروپا که خودشون بزرگترین تولید کننده انواع خودرو هستند باز از چین و ژا پن و کشورهای دیگر خودرو وارد می کنند تا خودرو وارد نشه وضع افتضاح میشه آبروی ریی سی در خطره والله به رییسی ارادت قلبی دار یم ولی مشاوران خوبی ندارد مردم گناه دارن د بداد مردم برسید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها