|
کدخبر: 293004

آخرین وضعیت مطالبات فرهنگیان در آستانه هفته معلم

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خواستار پرداخت فوق العاده ویژه به معلمان و پرداخت معوقات به فرهنگیان در آستانه هفته معلم شد.

اقتصاد آخرین وضعیت مطالبات فرهنگیان در آستانه هفته معلم

سیدمحمد مولوی گفت: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتظار داریم در آستانه هفته معلم، مطالبات فرهنگیان اعم پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته، معوقات حق التدریس و اضافه کاری معلمان و مطالبات نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و معوقات رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ به طور کامل پرداخت شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به پرداخت دیرهنگام حقوق اسفندماه معلمان و معوقات رتبه بندی فرهنگیان، افزود: همچنین انتظار داریم در آستانه هفته معلم به تمامی اعتراضات معلمان توجه و اصلاحات رتبه معلمان به طور دقیق انجام شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می‌‎رود، فوق العاده شغلی که نزدیک ۳۰ دستگاه دریافت کرده و به نیرو‌های آموزش و پرورش تعلق نگرفت نیز با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور توافق شود و احکام فوق العاده ویژه نیز برای آنها پرداخت شود.
منبع: خانه ملت
  • علی ارسالی در

    آقای نماینده
    سال انتخابات به یاد فرهنگیان افتادی
    وقتی لایحه رتبه بن دی درمجلس سرمی بردیدید وآنرا ازخاصیت اند اختید صدای تان بلند نبود
    دولت این روبه موت را ازدادن دارو وخدمات برحذردا شت
    اصلا مطالبات چه مفهمومی دارودب ا دادن آن افتخار می کنیدکجا دنیا چنین چی زی سابقه داردبرسرمعلم اینهمه بدبختی نازل کنندسپس انتظار داشته باشند دانش آموز با فرهنگ ومتعهدتربیت کند
    آیانفرت کاشت ید محبت درومیکنید

  • محمد ارسالی در

    باسلام ودرود .ما هم بعنوان نیروهای خدمات ی و قراردادی آموزش وپرورش بامدرک ارشد ود کتری که حدود ۶ میلیون بعداز ۱۵ سال سابقه حقوق می‌گیرند از خداوندیکتاانتظار داری م بحق آبروی آبروداران عالم مسولان آ.پ را لال و گنگ کند تا دیگر نتوانند وعده دروغ دهند و نیروی خدماتی را تمسخر وتحقیر کنن د

ارسال نظر