|
کدخبر: 292914

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

بورس همچنان در اوج / فولاد صدرنشین شد + نقشه بازار

بورس در معاملات ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با رشد ۴۰۸۷۹ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۳۱ واحدی قرار گرفت.

اقتصاد بورس همچنان در اوج / فولاد صدرنشین شد + نقشه بازار

بورس  بهار سال جدید را با پتانسیل رو به رشد آغاز کرد و به سهامداران نوید روزهایی صعودی را داده است. فروردین ماه اما روند بازار و شاخص کل صعودی شد و سهامداران را به روند بازار امیدوار کرد. هر چند خبرهای حاشیه ای هم در زمینه سیاست و هم مصوبات دولت همچنان اثربخش و تاثیرگذار بر روند معاملات است.

برخی از مردم بر این باورند، سرمایه وارد شده به بورس باید سودآور باشد اما این انتظار کاملا دور از منطق است. بر همین اساس به افراد توصیه می‌شود، قبل از ورود به بازارهای مالی نسبت به ضرر و زیان احتمالی در بازار اطلاعات لازم را کسب نمایند و بعد با نگاهی باز و دور اندیش وارد بورس شوند.

بورس معاملات دومین روز معاملاتی هفته را با رشد آغاز کرد در ادامه این حجم از صعود افزایش یافت، طوریکه در میانه بازار به رشد بالای ۲۵ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی فولاد، فملی، فملی، تاپیکو، وبملت، شستا و شبندر با تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نمای پایانی نقشه بازار بورس ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

نقشه-بازار

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایشی شد تا با رشد ۱۵۵۶۷ واحدی به ۸۱۶ هزار و ۵۲۷ واحدی رضایت دهد.

بورس۱

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با رشد بیش از ۴۰ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۹۱,۶۷۴,۵۰۳.۵۶۱ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۱۷۶,۸۰۵.۳۲۵ میلیارد ریال و حجم معاملات ۲۳.۱۶۵ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز فولاد، فملی، تاپیکو، وبلمت، شبندر، شستا و شتران هستند.

بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها