|
کدخبر: 292009

اخراج صرافی بزرگ ارز دیجیتال از آمریکا

بر اساس گزارش اخیر وال استریت ژورنال، صرافی ارز دیجیتال بیترکس (Bittrex) در ماه مارس اخطاریه ولز (Wells) را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دریافت کرد که نشان از شکایت احتمالی از این صرافی دارد.

اقتصاد اخراج صرافی بزرگ ارز دیجیتال از آمریکا

بخش اجرای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، اخطاریه ولز (Wells) را قبل از تصمیم  صرافی بیترکس (Bittrex) برای پایان دادن به عملیات خود در ایالات متحده ارسال کرده است.

فقدان شفافیت مقرراتی در ایالات متحده، عدم اطمینان را برای مبادلات ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهد

روز یکشنبه، ۱۶ آوریل ۲۰۲۳، وال استریت ژورنال (WSJ) گزارش داد که صرافی ارز دیجیتال بیترکس (Bittrex) از شکایت احتمالی و اقدام اجرایی در قالب اخطاریه ولز (Wells) مطلع شده است.

اخطاریه ولز (Wells) اساساً نامه‌ای از SEC ایالات متحده است که به فرد یا شرکت خاطی اخطار میدهد و به آن‌ها فرصت پاسخگویی داده می‌شود که اغلب منجر به دعوی قضایی نمی‌شود.

در آغاز ماه آوریل، صرافی ارز دیجیتال بیترکس (Bittrex) به مردم اطلاع داد که تصمیم دشواری را برای پایان دادن به عملیات خود در ایالات متحده اتخاذ کرده است که از ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ اجرایی می‌شود.

وکیل عمومی صرافی (Bittrex)، دیوید ماریا، اظهار داشت که اخطاریه ولز(Wells) قوانین حمایت از سرمایه گذاران را نقض می‌کند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، صرافی (Bittrex) از سال ۲۰۱۷ توسط SEC تحت بررسی و نظارت شدید قرار گرفته است و در این مدت، این صرافی احضاریه‌های متعددی از رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده دریافت کرده است.

وال استریت ژورنال فاش کرد که این اخطاریه نشان داد که صرافی (Bittrex) بدون ثبت نام در SEC فعالیت‌های دلالی، معامله و تهاتر را به عنوان یک صرافی در خاک ایالات متحده انجام داده است.

مشاور عمومی صرافی بیترکس (Bittrex) همچنین اشاره کرد که سال گذشته، این صرافی به دنبال ثبت نام در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بود، اما متوجه شد که این اقدام امکان پذیر نیست.

وال استریت ژورنال در این گزارش افزود که مقررات مربوط به ارز دیجیتال در ایالات متحده نامشخص است.

 این رسانه معتبر اظهار داشت: فقدان وضوح نظارتی در مورد ارز دیجیتال در آمریکا می‌تواند منجر به هزینه‌های قابل توجه و از دست رفتن فرصت بهره‌برداری حداکثری از ارزهای دیجیتال در ایالات متحده شود.

این رسانه فاش کرد که هیچ ‌کس مطمئن نیست که آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این دعوی قضایی را پیگیری خواهد کرد یا خیر، اگر رگولاتور اوراق بهادار تصمیم به شکایت از صرافی بیترکس (Bittrex) را بگیرد، این صرافی هم می‌تواند اقداماتی را برای دفاع از خود انجام دهد.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها