|
کدخبر: 291595

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص دلیل پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس رقم جدید در فروردین‌ماه توضیح داد.

علی دهقان کیا با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: طبق روال گذشته حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفباء آغاز می‌شود و تا پایان هر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نخستین حقوق بازنشستگان این سازمان در سال جاری از بیستم فروردین‌ماه آغاز شده است و این روند تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در فروردین‌ماه افزایش یافته است یا خیر، گفت: بازنشستگان در فروردین‌ماه، همانند سال گذشته حقوق خود را دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص چرایی عدم پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار ادامه داد: باید ابلاغ حقوق جدید بازنشستگان از سوی دولت و سپس مدیرعامل سازمان صادر شود و با توجه به اینکه تا پانزدهم‌ماه جاری همه جا تعطیل بود و تکلیف بازنشستگان سایر سطوح مشخص نبود به همین جهت سازمان تامین اجتماعی احکام حقوقی جدید بازنشستگان را صادر نکرده است و حقوق بازنشستگان بر اساس رقم سال گذشته پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در اردیبهشت‌ماه، حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار به بازنشستگان پرداخت خواهد شد به‌طوری که حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیران ۲۷ درصد و سایر سطوح ۲۱ درصد به اضافه ۲۵۰ تومان در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد و این افزایش از اول فروردین‌ماه خواهد بود به‌طوری که مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان نیز در اردیبهشت‌ماه پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • بازنشسته تأمین اجتماعی ارسالی در

    تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه به بنده گفته بود معوقات ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه کم واریز کردند چرا؟ معوقات فروردین، اردیبه شت و خرداد ماه و حقوق دی ماه برای بنده و اریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ ریا ل واریز کردند چرا؟
    حقوق بنده را دو شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی معوق ات تیر و مرداد ماه را واریز نکردند چرا؟< br /> قرار بود معوقات تیر و مرداد و با ح قوق اسفند ماه برای بنده واریز شود
    ولی متاسفانه معوقات تیر، مرداد و حقوق اس فند ماه برای بنده واریز نشده است چرا؟
    از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.< br /> کد ملی ۱۵۳۱۴۳****
    بازنشسته ت أمین اجتماعی

  • ناشناس ارسالی در

    مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد، سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز 90 هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده اما تامین اجتماعی هنوز 25 درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.

  • اعتراض ارسالی در

    ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولان تامین اجتماعی در این مورد به بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح و پاسخ بدهند
    مبلغ افزایش 80 درصدی به حقوق هر بازنشسته تامین اجتماعی چقدر می شود.
    مبلغ افزایش 90 درصدی به حقوق هر بازنشسته تامین اجتماعی چقدر می شود.
    مبلغ افزایش 130 درصدی به حقوق هر بازنشسته تامین اجتماعی چقدر می شود.
    از سال 1392 تا 1400 حقوق کارمندان، کارگران و هم بازنشستگان تامین اجتماعی 10 تا 15 درصد فقط افزایش یافته است چرا؟




ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها