|
کدخبر: 290115

خودرو ۳ میلیاردی چینی در راه ایران + عکس

جدیدترین شاسی بلند جیلی بویو Cool هم راهی ایران می شود.

اقتصاد خودرو ۳ میلیاردی چینی در راه ایران + عکس

ری بویو، میزبان شاسی بلندهای جمع و جور و مدرن جیلی است که تا اینجای کار، با جیلی بویو L از این سری آشنا شدیم. بویو کول نسبت به مدل L، اندکی کوچکتر است و قیمت آن هم (احتمالا) بین ۱۷ تا ۲۲ هزار دلار نوسان می‌کند. موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ولوو، قلب تپنده آن است.

ابعاد جیلی بویو کول شامل ۴۵۱۰ میلی متر طول، ۱۸۶۵ میلی متر عرض و ۱۶۵۰ میلی متر ارتفاع می‌شود و فاکتور فاصله محوری هم به ۲۷۱۰ میلی متر می‌رسد.

اسپرت و به‌روز بودن، از مهم‌ترین شاخصه‌های کابین و اتاق جیلی بویو کول به حساب می‌آیند. روی داشبورد، یک نمایشگر مولتی مدیا لمسی با ابعاد ۱۴.۲ اینچی را داریم و در کنار آن، کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی به چشم می‌آید. اگر کمی دقت کنید، یک سنسور در پشت فرمان تعبیه شده است که می‌تواند حالت چهره راننده را اسکن کند و حتی نقش فیس آیدی اپل را هم داشته باشد!

احتمالا حداکثر سرعت جیلی بویو کول هم به ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شود و مصرف سوخت ترکیبی آن با موتور ۱.۵TD به کمتر از ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برسد.

قیمت و احتمال واردات جیلی بویو کول به ایران

انتظار می‌رود که قیمت نسخه ۱.۵ لیتری توربو شارژ جیلی بویو کول در محدوده ۱۷ هزار دلار باشد و این عدد در نسخه توربوشارژ ۲ لیتری فول آپشن به ۲۲ هزار دلار هم برسد؛ با یک حساب و کتاب ساده می‌توان حدس زد که قیمت جیلی بویو کول در ایران، احتمالا بین ۲ تا ۲.۸ یا حتی ۳ میلیارد تومان خواهد بود. از آنجایی که خودروهای برند جیلی مانند کراس اوور جیلی X۳ پرو یا سدان جیلی پریفیس، دوباره راه خود را به ایران پیدا کرده‌اند، انتظار داریم که جیلی Boyue Cool هم جزو فهرست خودروهای جدید وارداتی به ایران باشد.

 

 

منبع: دیجیاتو
  • تتال ارسالی در

    باز قیمت نجومی میدی. ۲۲ هزار دلار با دلا ر ۵۰ هزار میشه یک میلیارد و صد. نهایتا د و میلیارد . دزدی هم حدی داره.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها