|
کدخبر: 290107

تفاوت سفرکارت علی بابا نسبت به انواع دیگر کارت هدیه

سفرکارت

آیا تابه‌حال به کسی کارت هدیه داده‌اید یا کسی با کارت هدیه شما را خوشحال کرده است؟ دراین‌صورت به احتمال زیاد مزایا و امکانات آن را می‌شناسید. سفرکارت علی بابا هم نوعی کارت هدیه با ویژگی‌های خاص است که می‌توان آن را به‌عنوان هدیه به دیگران تقدیم کرد. البته کارت هدیه سفر علی‌بابا تفاوت‌های بزرگی با انواع کارت‌های هدیه بانکی و حتی کارت هدیه‌های سفر دارد.

در این مطلب می‌خواهیم ضمن معرفی سفرکارت تفاوت‌های آن را با دیگر کارت‌های هدیه بررسی کنیم. اگر مدیر شرکت یا صاحب کسب‌وکار هستید، نباید مطالعه این محتوا را ازدست دهید. اعضای تیم منابع انسانی (HR) در سازمان‌های بزرگ گروهی دیگر از مخاطبان این مقاله به‌حساب می‌آیند.

سفرکارت علی بابا را می‌شناسید؟

سفرکارت جدیدترین و متمایزترین محصولی محسوب می‌شود که شرکت سفرهای علی‌بابا آن را طراحی و تولید کرده است. این کارت هدیه سفر حس خوب تجریه چیزهای جدید، آشنایی با فرهنگ‌های متفاوت، ارتباط بیشتر با طبیعت، چشیدن طعم غذاهای بومی، تماشای مناظری دلنشین و... را به مخاطب هدیه می‌دهد.

سفر کارت علی‌بابا نام برندتان را تا مدت‌ها در ذهن مخاطب تداعی خواهد کرد. تاثیرگذاری شگفت‌انگیز این هدیه یکی از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود. گیرنده سفرکارت با هر بار یادآوری خاطرات خوش سفر، در گوشه‌ای از ذهنش یاد برندتان میفتد. پررنگ شدن نام سازمان به معنی ارتباط بیشتر او با برند است. سفرکارت علی بابا یک کارت هدیه معمولی نیست؛ ویژگی‌های خاص این کارت آن را به یک هدیه ویژه تبدیل کرده است.

بهترین هدیه سازمانی

سفرکارت برای هدیه شخصی طراحی نشده است؛ بنابراین نمی‌توانید آن را به دوستان یا آشنایانتان هدیه دهید. سفرکارت علی بابا یک هدیه سازمانی ویژه به‌حساب می‌آید که در مناسبت‌های خاص تقویمی، جشن تولد، مراسم ازدواج، تقدیر و تشکر، مسئولیت‌های اجتماعی، توسعه روابط و... به مخاطبان ویژه سازمان تقدیم می‌شود.

سفرکارت

اگر مدیر شرکت، مالک کسب‌وکار قدیمی، صاحب بیزینسی نوپا یا عضوی از تیم منابع انسانی هستید، می‌توانید سفرکارت را به‌عنوان هدیه سازمانی سفارش دهید. احتمالا پیش‌ از این هم برای کسب‌وکارتان هدیه سازمانی تهیه کرده‌اید؛ دراین‌صورت ممکن است از خود بپرسید چرا باید سراغ سفرکارت بروید؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدیه سازمانی خوب، متمایزبودن آن نسبت به عرف بازار است. البته این نکته به آن معنا نیست که هدیه‌ای غیرمعمولی برای سازمان تهیه کنید. منظور این است که از کلیشه‌ها فاصله بگیرید و دنبال ایده‌های نو بگیرید. احتمالا گیرندگان هدایای سازمانی از دریافت ظروف، ست‌های لوازم اداری، کتاب‌های نفیس و... کمی خسته شده‌اند! سفرکارت هدیه‌ای منحصربه‌فرد است که حال‌وهوایی نو را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

تاثیرگذاری هدیه سازمانی هم از ویژگی‌های مهم آن است. هدیه سازمانی را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که هم رسمی و شیک باشد، هم دست روی عواطف و احساسات گیرنده هدیه بگذارد. یکی از اصول مارکتینگ این است که با سرمایه‌گذاری روی احساسات مخاطب، او را به سازمان نزدیک‌تر کنیم. سفرکارت علی بابا همه این ویژگی‌ها را در خود گنجانده است؛ بنابراین با خرید کارت هدیه سفر علی‌بابا خیالتان از بهترین انتخاب راحت خواهد بود.

خرید همزمان چند محصول

مجموعه علی‌بابا اولین کسب‌وکار در زمینه سفر و گردشگری بود که سفرکارت را به‌‌عنوان هدیه سازمانی به شرکت‌ها معرفی کرد. سفرکارت علی‌بابا به شما اجازه می‌دهد از اعتبار آن برای خرید چند محصول گردشگری به‌طور همزمان استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید در یک خرید از سایت و اپلیکیشن علی‌بابا، هم هزینه بلیط پرواز و هم رزرو هتل را با اعتبار سفرکارت بپردازید. این ویژگی در کارت هدیه سفر رقبا وجود ندارد.

سفرکارت

محدودنبودن اعتبار

گاهی برای سفارش کارت هدیه با محدودیت اعتبار روبه‌رو می‌شویم. به این معنی که باید حداقل یک مبلغ پایه و نهایتا تا سقفی مشخص، اعتبار کارت هدیه را سفارش دهید. خوشبختانه سفرکارت طراحی ویژه‌ای دارد که این مشکل را حل کرده است. برای سفارش سفرکارت می‌توانید متناسب با بودجه خود هرمقدار دلخواهی را برای اعتبار درنظر بگیرید. این محدودنبودن اعتبار باعث شده صاحبان کسب‌وکار با هر بودجه‌ای بتوانند این هدیه سازمانی خاص را به مخاطبانشان هدیه کنند.

سفارش‌های ویژه سفرکارت

اگر صاحبان سازمان‌های بزرگ و اعضای تیم منابع انسانی در کسب‌وکارهایی با تعداد کارکنان بالا، سفارش سفرکارت را در تعداد زیاد یا مبلغ بالا ثبت کنند، امکان استفاده از امتیازهای ویژه را خواهند داشت. در نگاه اول شاید اینطور به‌نظر برسد که به‌خاطر سفارش ویژه، آماده‌سازی سفرکارت با کندی پیش رود؛ خوشبختانه این تصور، درست نیست! سفرکارت در هر تعداد و با هر مبلغ در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست سفارش‌دهنده می‌رسد.

دومین امتیاز در سفارش‌های ویژه، تولید و چاپ اختصاصی کارت هدیه با درج لوگوی سازمان شما است. این امتیاز باعت ثاثیرگذاری بیشتر هدیه سازمانی خواهد شد. سومین ویژگی به مدیریت بهتر هزینه‌های سازمان و سامان‌دهی سفرکارت‌ها کمک می‌کند. ارائه کدهای سفرکارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی امتیاز ویژه‌ای است که نگارش گزارش درباره هزینه و سود سازمان و سابقه اعطای هدیه سازمانی به کارکنان را راحت‌تر می‌کند.

اگر برای سفارش سفرکارت با مشکلی روبه‌رو شدید، حتما با تیم پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیرید. اعضای این تیم در همه روزهای هفته و به‌طور شبانه‌روزی فعالیت دارند تا مشتریان را راهنمایی کرده و مشکلاتشان را حل کنند. حدود 350 کارشناس تخصصی پشتیبانی در مرکز تماس علی‌بابا آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارش مشتریان هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید سفرکارت علی بابا به سایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کنید.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها