|
کدخبر: 289055

خودروی جدید و لاکچری که به ایران رسید + تصاویر و قیمت

خط تولید هایما ۷X به عنوان مینی ون ۷ نفره افتتاح شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این محصول جدید آشنا خواهیم شد.

این خودرو در ردیف خودروهای خانوادگی چند منظوره جای داشته و در قالب یک مینی ون ۷ نفره می‌تواند به خوبی به نیز خانواده‌ها پاسخ دهد.

مشخصات فنی هایما ۷X

هایما 7X به ایران آمد

هایما ۷X به یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ TGDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۲ اسب بخار و گشتاور ۲۹۲ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک DAE به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

هایما 7X به ایران آمد

این مینی ون دارای ۴۸۱۵ میلی‌متر طول، ۱۸۷۲ میلی‌متر عرض، ۱۷۲۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۸۶۰ میلی‌متر ارتفاع است که توانسته فضای مناسبی را برای نشستن ۷ سرنشین خود فراهم سازد. وزن این خودرو نیز به ۱۶۷۰ کیلوگرم می‌برسد. ضمن اینکه در بخش جلو از سیستم تعلق مک فرسون و در بخش عقب سیستم تعلیق مولتی لینک بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی

هایما 7X به ایران آمد

از امکانات هایما ۷X نیز می‌توان به کلاستر یکپارچه با مالتی مدیا، نمایشگر لمسی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، اتوپارک، رانندگی خودکار سطح ۲.۵، ترمز اضطراری اتوماتیک، سامانه DOW، رادار نقطه کور، رادار خطی، دوربین کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی‌سیم موبایل، دسته دنده الکتریکی، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، استارت دکمه‌ای، فناوری LED چراغ‌ها اشاره کرد.

هایما 7X به ایران آمد

این خودرو از امکاناتی بیشتری چون رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، سنسور باران، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، در صندوق عقب برقی، سقف پانورامای برقی، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل تهویه ردیف عقب، صندلی‌های ۴ جهته دستی ردیف دوم، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی‌های برقی جلو با گرمکن و سردکن و نیز بهره می‌برد.

زمان عرضه و قیمت هایما ۷X

در بهار سال ۱۴۰۲ شاهد عرضه این مینی ون ۷ نفره به بازار ایران هستیم. در حال حاضر قیمت رسمی این خودرو منتشر نشده، اما خبرهای حاکی از آن است این خودرو با قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بیشتر از هایما ۸S روانه بازار خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر