|
کدخبر: 287952 سهیل فرزین

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز به کار اولین نمایشگاه میوه و سبزیجات ایران در شهر آفتاب

اولین نمایشگاه میوه و سبزیجات ایران رسما آغاز به کار کرد.

اقتصاد آغاز به کار اولین نمایشگاه میوه و سبزیجات ایران در شهر آفتاب

مراسم افتتاح اولین نمایشگاه میوه و سبزیجات ایران امروز ۴ اسفندماه با حضور برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد. 

در این دوره از برگزاری این نمایشگاه ۷۰ شرکت داخلی و ۲ شرکت از کشورهای ترکیه و ایتالیا آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه میوه‌های تازه، سبزیجات تازه، صیفی‌جات، محصولات ارگانیک و گلخانه‌ای، میوه‌ها و سبزیجات منجمد، محصولات فرآوری، ماشین‌آلات پس از برداشت، ماشین‌آلات بسته‌بندی، حمل و نقل و.... را در معرض دید بازدیدکنندگان، متخصصان و علاقه مندان این حوزه قرار داده اند. 

ارتقای قدرت فروش و بالابردن سهم بازار از میزان فروش نهایی، توسعه صادرات و دریچه تجارت صنعت میوه و سبزیجات، معرفی برندهای برتر ایرانی، فراهم آوردن امکانات مناسب جهت استفاده از تجربیات کارشناسان و صاحبنظران داخلی و خارجی، آشنایی باغداران و تأمین‌کنندگان مجموعه‌های بسته‌بندی، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان با یکدیگر و ایجاد شبکه همکاری و… را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است. 

وزارت جهاد کشاورزی، انجمن ملی سیب زمینی ایران، انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران، اتحادیه سراسری باغداران ایران، موسسه علوم باغبانی، اتحادیه صادرکنندگان خشکبار و موسسه علوم تحقیقات فنی – مهندسی از مراکزی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند و خدمات خود را به فعالان تخصصی این صنعت معرفی کرده اند.

برگزاری کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جانبی این رویداد عنوان شده است. 

اولین نمایشگاه میوه و سبزیجات ایران از امروز تا ۷ اسفند ماه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان متخصصان، فعالان و متخصصان این حوزه است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها