|
کدخبر: 287696

خبر خوش درباره اشتغال ۱۲ هزار نفر در شهرک های صنعتی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر به طور مستقیم در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند.

حمیدرضا امانی در سنندج اظهار کرد: صنعتی شدن یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای توسعه همه جانبه و متوازن در کشورهای در حال توسعه است.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد شهرنشینی در اکثر قریب به اتفاق شهرها با رشد صنعتی همراه است، احداث صنایع در قالب مجتمع‌ها و شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین مؤلفه­ ها در توسعه پایدار است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه کردستان ظرفیت مناسبی در راستای توسعه صنعت دارد، تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص پا به عرصه وجود گذاشته است.

امانی خاطرنشان کرد: تا این لحظه در ۱۲ شهرک، ۷ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی در سطح استان به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان زمین واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۵۱۰ قرارداد واگذاری زمین صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کردستان با سرمایه گذاران منعقد شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان افزود: ۸۲۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است که برای بیش از ۱۲ هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها