|
کدخبر: 287165

شغلی نان و آب دار / کباب زنی چقدر درآمد دارد؟

یکی از شغل هایی که شاید از آن خبر نداشته باشید، سیخ زنی است. این شغل، نیازمند مهارت هایی است که هر کسی از توان آن بر نمی آید.

اقتصاد شغلی نان و آب دار /  کباب زنی چقدر درآمد دارد؟

امروزه، پیدا کردن شغل مناسب در شرایطی که بازار کار وضعیت مناسبی ندارد، امری بسیار سخت و دشوار است. اما اگر حرفه‌ای را بلد بلشید، امیدی است تا بتوانید کار مربوط به حرفه خود را پیدا کنید. درمیان آگهی‌های استخدام، هستند شغل هایی که فقط حرفه‌های خاص را جذب می‌کنند.

سیخ-زن

شغلی به اسم سیخ زنی وجود دارد که در کبابی‌ها و به خصوص جگرکی‌ها بهه شدت رواج پیدا کرده است و هرکس که بلد باشد دل و جگر را بهتر به سیخ بکشد، استخدام جگرکی‌ها خواهد شد.

با گشت کوتاهی در شبکه مجازی، متوجه آگهی‌های سیخ زنی و استخدام در جگرکی‌ها شدیم. درآمد خوب، به همراه جای خواب را به کسانی که در کار جگرکی ماهر هستند پیشنهاد می‌دادند. حقوق بالای ۶میلیون تومان به همراه ارتقا درآمد.

در این کار باید روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ سیخ جگر را به سیخ بکشید تا سرماه مبلغ ۶میلیون تومان دریافت کنید.

سیخ-زن۲

 

سیخ-زن۳

 

 

 

 

  • بهزاد ارسالی در

    الان زمان 6تومان من خود سیخ میزنم تو بنا ب مرکز کباب 20میلیون وکبابپز15میلیونه کج ایی شما

  • . ارسالی در

    این الان زیاده خودش با همین پول چند سیخ می تونه کباب بخوره

    • ناشناس ارسالی در

      من خودم الان مغازه کباب زن دارم ماهی ۱۶ میلیون میدم . والا تهرانی هاا زرنگ هست ن ۶ تومان میدن

  • نیستانک ارسالی در

    با سلام؛ شغلها اکثرا با درآمد هستند فقط این میزان تکنولوژی و بورس زمانی و...تاثی ر زیادی دارد.متاسفانه از زمانیکه گوشت و اقلام خوراکی وارداتی و نوع پرورش محصول ع وض شد بسیاری از شغلها بخصوص غذایی دیگر م ثل سابق حتی هوس انگیز هم نیست یا کمتر شد ه. در هر سیخ کباب ۶۰گرم گوشت کامل بره بغ یر راسته و ماهیچه و مغز ران مورد مصرف هس ت.و الباقی پیاز آب گرفته میباشد.و در این بین نان سنگک و پیاز و ریحان و نارنج و د وغ را هم حساب کنید. البته باید سیصد سیخ حداقل فروش برود تا هزینه سرمایه خرید مغا زه یا اجاره و دو نفر نیروی کار و بیمه و وام و استهلاک ها را بدون سود پرداخت نمای د.که دیگر کمتر مکانی مثل سابق دوام میآور د یا اگر دوام آورده بعلت سود حلیم ماه رم ضان و زمستان هست.. در آخر باید گفت سود د ر برنج هست یعنی چلوکباب که آنهم اکنون هر دو را مزاج و گرایش جامعه به پیتزا و فست فود از بین برده. سابق گرفتن جواز این دو کسب بسیار سخت و نشدنی بود. و بعلت سرمای ه گذاری کم بازده اکثرا در طبقه دوم یا زی رزمین و مساحت زیاد بود. ولی کبابی مستثنی بود و مخارج حاشیه ایی بسیار کمتری داشت. این شغلها پیری فرسوده و بدی داشتند.

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب در هر کاری مها رت داشته باشی وسنت کم باشد خوب در می اید

  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخخخخ چقدر حقوق خوبی میده.ناهارم میدن 😄
    چی به روزمون اوردن که تو یکی از ثروت مند ترین کشورهای دنیا داریم زندگی م یکنیمو با حد الاقل ها باید اموراتمون رو بگذرونیم

  • مری ارسالی در

    ماهی ۶ میلیون تو این گرونی به نظرت پر دامده خخخ مردمو مسخره کردید شما بگید با ۶ تومن چه میشه خرید با این کرایه خونه گوشت کلیویی خداد تمومن اخه چی بگم نکن دادا همین چیزی ننویس مردم به تمسخر نگیر

  • مهدی ترکاشوند ارسالی در

    عجب شغل نون و آب داری
    میخوای بگم ش غل نون آب دار چیه و کجان
    نیازی به ۷۰۰تا سیخ نیست
    یک سیخ تو دل ملت می کنن و ماهی۷۰ تا ۱۰۰تومن میگیرن

  • نادر طوسی ارسالی در

    شیش میلیون خیلی زیاده نه؟واقعا کی هستید شماها.مردمو مسخره میکنی؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها