|
کدخبر: 286342

۳ شب سفر به ایروان چقدر آب می‌خورد؟

بررسی قیمت انواع تور مسافرتی ارمنستان در دی ماه امسال به شرح ذیر است؛

اقتصاد ۳ شب سفر به ایروان چقدر آب می‌خورد؟

ایروان، یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین نقاط توریستی کشور ارمنستان به شمار می‌رود. شهری که با خودنمایی کوه‌های آرارات در پس‌زمینه‌اش شهرت دارد.

البته از جمله دلایلی که بسیاری از ایرانی‌ها را وسوسه می‌کند تا با تور مسافرتی ارمنستان سفر کنند، دسترسی آسان و هزینه‌های مناسب سفر است. چرا که ارمنستان، این کشور آسیایی از همسایه‌های شمالی کشور ماست و با یک سفر زمینی و کوتاه هم می‌توان به ایروان رسید.

با این همه نزدیکی جغرافیایی و هزینه‌های پایین تنها انگیزه برای سفر به ارمنستان نیستند و بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر، شرکت در جشن‌های مختلف مسیحیان و البته بازدید از طبیعت اطراف پایتخت، از دیگر دلایل بازدید از ایروان محسوب می‌شوند.

بد نیست بدانید ایروان در مقایسه با پایتخت سایر کشورها شهر چندان بزرگی نیست؛ وسعتش در حدود ۲۲۳ کیلومتر مربع است و تعداد ساکنانش به ۱۰۷۵۸۰۰ نفر می‌رسد.

یی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی به ایروان ارمنستان و اقامت در هتل Hotel Multi Grand  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۱۷,۳۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۲۳,۳۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این درحالی است که هتل Hotel Ani Plaza  برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۴,۵۵۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت تور هوایی ایروان ارمنستان (۳ شب / بهمن ماه ۱۴۰۱)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت
Hotel Multi Grand
۵
۲ تخته
۱۷,۳۵۰,۰۰۰
Hotel Multi Grand
۵
۱ تخته
۲۳,۳۵۰,۰۰۰
Hotel National
۵
۲ تخته
۱۵,۳۵۰,۰۰۰
Hotel National
۵
۱ تخته
۲۳,۳۵۰,۰۰۰
Hotel Aghababyans
۴
۲ تخته
۱۲,۲۰۰,۰۰۰
Hotel Aghababyans
۴
۱ تخته
۱۶,۶۰۰,۰۰۰
Hotel Ani Plaza
۴
۲ تخته
۱۱,۰۰۰,۰۰۰
Hotel Ani Plaza
۴
۱ تخته
۱۴,۵۵۰,۰۰۰
Hotel Artsakh
۴
۲ تخته
۹,۷۰۰,۰۰۰
Hotel Artsakh
۴
۱ تخته
۱۲,۷۰۰,۰۰۰
منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر