|
کدخبر: 284502

این افراد خانه رایگان می گیرند

واگذاری یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو و بیشتر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گنجانده شده است.

اقتصاد این افراد خانه رایگان می گیرند

مطابق بند «ح» تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که مربوط به مسکن و حمل و نقل است به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های صاحب فرزندان چهارقلو و بیشتر اختصاص دهد.

هم‌چنین پیش از این در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت به خانوارهایی که فرزند سوم و بیشتر آنها پس از تصویب این قانون به دنیا بیاید زمین ۲۰۰ متری با نرخ دولتی واگذار می‌کند. آیین‌نامه این طرح، شهریورماه امسال به تصویب  هیات وزیران رسید.

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    خداییش کی مسول هست در گران کردن مسکن دیگه عمری نداریم که بتونیم مسکنی برای خ ودمون جور کنیم باید فکر ی کنیم برای قب ر خریدن نه مسگن که اونم گران هست ای وای چکار کنیم خدا

  • امید ارسالی در

    یا خدا ‌ . چهااار قلو خدا بخیر کنه با ا ین تصمیم ها

  • احمدرضادهقانی ارسالی در

    باعرض سلام وادب من با۵۲ سال که دارم و۲فر زند وهمسردارم باسخترین شرایط روزها راسپر ی میکنم ودیگرنمیدانم باید چکارکنم برای ی ک سقف که بالا سرمون باشه.پیروزباشید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها