|
کدخبر: 283377

حال بورس در معاملات هفته اول دی ماه

شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با افزایش ۱۵۱هزار واحدی به کار خود پایان داد.

اقتصاد حال بورس در معاملات هفته اول دی ماه

در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۴روز معاملاتی تعداد ۵۵میلیارد و ۷۵۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۴۵هزار و ۲۲۹میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۵۳۰هزار و ۳۷۲دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲.۱۶ درصد افت، ۲۰.۳۴ درصد رشد و ۱۳.۳۰ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۶میلیون و ۵۹۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۰۲هزار و ۳۸۸میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱.۱۹ و ۵.۱۶ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۵۱ هزار و ۱۱۴واحد افزایش، معادل ۱۰.۱۰ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۶۴۷۶هزارو ۳۱۵واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳۴ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش، معادل ۷.۸۴درصد رشد کرد و رقم ۴۸۰هزار ۶۸۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۲۶هزار و ۵۷واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۲۵۱هزار و ۲۵۰واحد و شاخص بازار دوم با ۲۵۶هزار و ۵۹۸واحد افزایش، به عدد ۳میلیون و ۱۷۸هزار و ۳۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۱.۲۰درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۸.۷۸درصد رشد همراه شدند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها