|
کدخبر: 280445

تولید قاب گوشی ۱۰ هزار دلار آیفون توسط غول خودروسازی

پینین فارینا برای طراحی قاب گوشی آیفون از مدل مفهومی فراری ۵۱۲S مادولو کانسپت الهام گرفته است.

بیش از نیم قرن از معرفی این خودروی مفهومی می‌گذرد و تاکنون نیز باعث الهام گرفتن محصولات زیادی شده است. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند پینین فارینا نیز تصمیم گرفته تا همگام با عصر مدرن حرکت کند و درعین‌حال از گذشته نیز الهام بگیرد. این شرکت در طراحی اولین قاب گوشی خود برای آیفون از کانسپت ۵۱۲S مادولو تأثیر پذیرفته است.

قاب گوشی

فراری ۵۱۲S مادولو کانسپت

این محصول جدید برای آیفون که توسط پینین فارینا معرفی شده با همکاری شرکت اینکار ساخته می‌شود. این شرکت عناصر خاصی از مادولو را که قبلاً دیده‌ایم به این قاب‌ها افزوده است. شایان ذکر است دو سال قبل نیز NFT ها و تمبرهای این خودروی مفهومی نیز معرفی شده بود. البته باید گفت این قاب گوشی به تعداد بسیار محدود تولید می‌شود تا خاطر خریداران ثروتمند آیفون از کمیابی آن‌ها راحت باشد.

قاب گوشی

اینکار می‌گوید تولید این قاب گوشی آیفون دو سال زمان برده است و حاصل کار تولید محصولی بوده که دقت ۰.۱ میلی‌متری در جزئیاتش وجود دارد. عناصر طراحی برگرفته از کانسپت مادولو توسط پائولو لوگارو طراح پینین فارینا در نظر گرفته شده‌اند و اصلی‌ترین آن‌ها نیز انحناهای متمایز بدنه و ۲۴ حفره منحصربه‌فرد در پوشش پیشرانه هستند. این قاب‌های گوشی به‌صورت تک‌به‌تک در ایتالیا ساخته می‌شوند.

قاب گوشی

قاب گوشی

قاب‌های موردبحث کاملاً قابل شخصی‌سازی هستند و با ۵ رنگ، دو نوع چرم برای لنزها و ۱۰ طرح چرمی، چوب طبیعی، فیبر کربن و آلومینیوم در دسترس خواهند بود. در کل ۹۹ قاب گوشی آیفون برای مدل‌های ۱۳ پرو و ۱۴ پرو تولید خواهد شد. از این بین تنها ۵ قاب گوشی دارای طرح نقره‌ای ردلاین خواهد بود و این ویژگی از پروفایل جانبی فراری ۵۱۲S مادولو کانسپت گرفته شده است. هرکدام از این قاب‌ها دارای شماره سریال خاص خود خواهند بود. قیمت محصول گوشی جدید پینین فارینا و اینکار اعلام نشده اما اگر به آن‌ها علاقه دارید می‌توانید از اول دسامبر با مراجعه به وب‌سایت اینکار این قاب‌ها را سفارش دهید.

قاب گوشی

قاب گوشی

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها