|
کدخبر: 280444

پیش فروش فراری با موعد تحویل ۲ ساله!

فراری پورسانگوئه ۲۰۲۳ یکی از خبرسازترین خودروهای سال جاری بود که با معرفی‌اش نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد. علیرغم قیمت بالا به نظر می‌رسد استقبال از اسب قدبلند فراری مطلوب بوده است.

تقاضای زیاد برای این خودرو باعث شده اهالی مارانللو پیش‌فروش شاسی‌بلند لوکس خود را متوقف کنند و خریدارانی که قبلاً مالک یکی از محصولات این خودروساز نبوده‌اند باید حداقل دو سال برای دستیابی به پورسانگوئه صبر کنند! علیرغم قیمت ۳۸۰ هزار دلاری فراری پورسانگوئه ۲۰۲۳ که ۱۶۵ هزار دلار بیشتر از لامبورگینی اوروس است اما اولین نمونه‌های این خودرو به فروش رفته‌اند هرچند نماینده این برند ایتالیایی از تائید اینکه چه تعداد از سفارش‌های مشتریان نهایی شده خودداری کرده است.

پورسانگوئه 2023

انریکو گالیرا مدیر بازاریابی فراری می‌گوید:

همه می‌دانند که ما پیش‌فروش این خودرو را متوقف کرده‌ایم. ما شاهد چنین تمایل بالایی هستیم و این در حالی رخ می‌دهد که حتی یک خودرو را نیز به مشتریان تحویل نداده‌ایم. ما تصمیمات خود را با توجه به جایگاه فراری و محصول آن اتخاذ می‌کنیم

پورسانگوئه 2023

فراری می‌گوید اولین شاسی‌بلندش باید ۲۰ درصد از کل تولیداتش را به خود اختصاص دهد و بنابراین از هر ۵ فراری فروخته شده فقط یکی از نوع پورسانگوئه خواهد بود و این در حالی است که لامبورگینی اوروس بیش از نصف تولید و فروش این برند رقیب را در سال به خود اختصاص می‌دهد. اولویت تحویل پورسانگوئه ۲۰۲۳ به مشتریان نیز بر اساس آن‌هایی است که قبلاً مشتری فراری بوده‌اند و افرادی که از این مزیت بی‌بهره هستند باید حداقل ۲ سال صبر کنند.

پورسانگوئه 2023

فراری پورسانگوئه ۲۰۲۳ از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. این نیروگاه آهنین قدرت ۷۲۵ اسب بخار و گشتاور ۷۱۵ نیوتون متر تولید می‌کند و شاسی‌بلند فراری را در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به ‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت را به ثبت می‌رساند. فراری جزو جدیدترین خودروسازانی است که وارد بازی سودده شاسی‌بلند سازی شده و قبلاً نیز شاهد تولید خودروهایی همچون لامبورگینی اوروس، استون مارتین DBX، بنتلی بنتایگا، پورشه کاین و… بوده‌ایم. برند مک لارن نیز ظاهراً به دنبال تولید یک شاسی‌بلند است هرچند این خبر به‌صورت رسمی از سوی مک لارن تائید نشده است.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها