|
کدخبر: 279909

خرید شیبا اینو و استپ ان در صرافی راستین

ارز دیجیتال شیبا اینو و استپ ان دو ارز محبوب در بازار ارزهای دیجیتال هستند که مدتی است افراد بسیاری به خرید و فروش آن‌ها از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال مانند صرافی ایرانی راستین، می­پردازند. در ادامه به معرفی این دو ارز و طریقه خرید و فروش آن‌ها می­پردازیم.

معرفی رمز ارز شیبا اینو

رمزارز-شیبا-اینو-۱

پروژه شیبا اینو(Shiba Inu ) در آگوست 2020 راه‌اندازی شد. اسم آن بر اساس نژاد سگ شیبا اینو نام‌گذاری شده است. این میم کوین «Meme Coin»، همانند دوج کوین بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است؛ که این شبکه در مقایسه با سایر شبکه‌ها خوش‌نام‌تر و غیرمتمرکزتر است. بنابراین ایمنی بالاتری نیز دارد. Shiba رقابت زیادی با دوج کوین دارد. در سایت رسمی شیبا اینو گفته شده است که این توکن یک قاتل Dogecoin است که وظیفه اصلی آن غلبه بر سقف قیمت کل آن بدون کاهش قیمت توکن است. حامیان این پروژه اطمینان می­دهند که این توکن دارای قابلیت پیشی گرفتن از ارزش Dogecoin بدون عبور از مرز 0.01 دلار در هر توکن را دارد. ورود به حوزه متاورس نیز هدف بعدی این ارز دیجیتال است. شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای شیبا اینو را در صرافی ارز دیجیتال راستین مشاهده کنید.

وایت پیپر شیبا اینو که به شوخی Woofpaper نامیده می­شود می­گوید که شیبا آزمایشی بر روی ساخت یک جامعه غیرمتمرکز است. این تیم قصد دارد بهترین اکوسیستم غیرمتمرکز DECO را در این سیاره ایجاد کند. هدف ایجاد یک پلتفرم جامعه‌محور بدون بودجه اولیه و رهبری مستقیم است.

معرفی ارز دیجیتال استپ ان (STEPN)

رمزارز-شیبا-اینو-2

ارز دیجیتال استپ ان (GMT) یک بازی در بستر بلاک چین سولانا است. STEPN یک برنامه برای تغییر سبک زندگی Web3 با استفاده از عناصر Game-Fi و Social-Fi داخلی است.

این توکن در بازار کریپتوکارنسی جزء ۵۰ ارز برتر قرار دارد. این بازی ورزشی برای گوشی­های هوشمند طراحی شده است که در آن بایستی فعالیت ورزشی انجام شود. با پیاده‌روی یا دویدن در فضای آزاد، کاربران ارز بازی را به دست می‌آورند که می‌توان از آن در بازی استفاده کرد یا آن را بفروشند. نام توکن آن،GMT  است که یک NFT محسوب می­شود. البته که برای کسب توکن GMT، کاربران بایستی از کفش‌های مخصوص آن استفاده کنند.

STEPN  با Game-Fi قصد دارد میلیون‌ها نفر را به سمت سبک زندگی سالم‌تر سوق دهد و همچنین با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند. در حالی که هم‌زمان به جنبه اجتماعی آن نیز وابسته است تا یک پلتفرم طولانی‌مدت ایجاد کند که محتوای وب 3.0 تولید شده توسط کاربر را تقویت کند.

آینده ارز GMT بسیار روشن و درخشان است. با توجه به محبوبیتی که پیدا کرده است، قطعا در آینده سود فراوانی نصیب سرمایه‌گذاران این توکن خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می­شود که قیمت این ارز به 12 دلار یا بالاتر برسد.

 

بنیانگذاران ارز شیبا اینو و استپ ان چه کسانی است؟

 در خصوص بنیان‌گذاران ارز شیبا اینو، اطلاعات زیادی در دسترس نیست. تنها شخصی با نام مستعار ریوشی (Ryoshi) را خالق آن می­دانند. او حتی یک پنی هم برای این پروژه خرج نکرده است و هیچ گروه و هم‌تیمی ندارد. همچنین وی تاکید می‌کند که فقط یکی از اعضای این جامعه با حقوق یکسان با سایرین است. در مورد تیم او نیز اطلاعاتی در دسترس نیست. فقط مشخص است که تیمی که از پروژه پشتیبانی می­کند کوچک است.

استپ ان در آگوست 2021 توسط یانگ رانگ (Yawn Rong)، کارآفرین استرالیایی بلاک چین تأسیس شد. او STEPN را با همکاری جری هانگ (Jerry Huang)، که یک توسعه‌دهنده گیم بود، تأسیس کرد. بنیان‌گذاران استپ ان تشویق مردم به سوی زندگی سالم‌تر و مبارزه با تغییرات آب و هوایی هدف از ایجاد این توکن عنوان می­کنند.

خرید و فروش ارز شیبا اینو و استپ ان (GMT)

صرافی ارز دیجیتال راستین یکی از بهترین و معتبرترین مراجع خرید شیبا اینو و ارز استپ ان است که خرید و فروش در آن فرایند بسیار ساده‌ای دارد. امکان خرید و فروش ارز همچنین بررسی و رصد قیمت‌ ارز در سایت راستین موجود است.

می‌توانید ضمن مشاهده انواع پیشنهادهای خرید ارز شیبا اینو در بازار اصلی و حرفه‌ای، این ارز را با ریال یا تتر خریداری نمایید.

خرید شیبا اینو و استپ ان در راستین

امروزه سرمایه‌گذاری و خرید ارز شیبا اینو (SHIB) ، استپ ان و سایر ارزها، یکی از روش‌های درآمدزایی دلاری محسوب می­شود. با تحقیق و بررسی درست و انتخاب نقطه ورود مناسب می­توانید سود فراوانی در این زمینه کسب نمایید.

به طور کلی می­توان گفت فرآیند خرید و فروش ارز دیجیتال سه مرحله دارد:

1-وارد حساب کاربری خود در راستین شوید. ( اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب ایجاد کنید.)

2-به قسمت تبادل سریع بروید و ارز شیبا یا استپ ان را انتخاب کنید.

3-هر تعداد ارز مورد نظرتان را خریداری کنید. پس از تکمیل شدن فرآیند خرید، ارز خریداری شده به کیف پول داخلی شما انتقال می­یابد.

توجه: در صرافی ارز دیجیتال راستین 200 رمز ارز مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، دوج کوین و... وجود دارد. همچنین این صرافی قابلیت معامله انواع میم کوین ­ها و بازی­های کریپتویی را فراهم کرده است.

میزان کارمزد

میزان کارمزد در نظر گرفته‌شده برای فروش شیبا اینو به حجم معاملات شما در سی روز گذشته بستگی دارد. در همین راستا میزان کارمزد در نظر گرفته‌ شده می‌تواند 0.2 درصد تعیین‌شده و از خریدار و فروشنده دریافت گردد.

رمزارز-شیبا-اینو-3

مشابه با تمام صرافی‌های آنلاین و معتبر بین‌المللی، در صرافی راستین نیز برای انجام مبادلات ارزهای دیجیتال مقداری کارمزد تعیین‌ شده که از دو طرف معامله دریافت می‌شود. کارمزد در نظر گرفته ‌شده برای تمامی واریزها صفر است، اما برای برداشت وابسته به نوع ارز دیجیتال میزان کارمزد متغیر خواهد بود.

مزایای خرید و فروش در صرافی راستین

صرافی آنلاین راستین، امکان خرید و فروش ارز شیبا اینو، استپ ان و سایر ارزهای دیجیتال را با بهترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است. از طرف دیگر کاربران گرامی می‌توانند از طریق اپلیکیشن این صرافی اقدام به فروش و خرید ارز دیجیتال نمایند. برای خرید و فروش ارز دیجیتال، همین الان ثبت‌نام کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی راستین، تمامی ایام هفته به‌ صورت تمام‌وقت و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به‌ صورت ریالی و یا مبادله جفت ارز با تتر یا بیت کوین، هم‌زمان با قیمت‌های جهانی در این بروکر معامله کنید. برای شروع خرید و فروش شیبا اینو و استپ ان همین حالا اقدام کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها