|
کدخبر: 279606

قیمت این خودرو ۵۰ میلیون بالا رفت

رشد بی‌سابقه قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان ادامه دارد.

همراه با افزایش نرخ دلار در بازار، قیمت خودرو هم روندی صعودی به خود گرفته است، به طوری که بازار خودروهای داخلی بعدا حتی شاهد هستیم قیمت یک خودرو در یک روز ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

اما این روند در بازار خودروهای خارجی متفاوت است، به گونه‌ای که مقایسه تغییرات قیمت‌ها حاکی از آن است که یک خودرو در یک افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت را به خود دیده است.

در همین راستا، بررسی قیمت‌ها در میان خودروهای بی‌ام‌و حاکی از آن است که قیمت ب‌ام‌و سری 5 سدان 530i مدل ۲۰۱۸ دیروز در بازار ۱۰۰ میلیون تومان گران شد و در بازار ۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. البته مدل ۲۰۱۷ این خودرو رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت داشت و ۷ میلیارد تومان ارزش پیدا کرد.

از سوی دیگر، قیمت ب‌ام‌و سری 3 سدان 330i مدل ۲۰۱۸ در بازار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

ب‌ام‌و سری 3 سدان 320i مدل ۲۰۱۸ نیز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت، در بازار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. در این میان، ب‌ام‌و سری 7 730li مدل ۲۰۱۷ با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. مدل ۲۰۱۸ این خودرو البته بدون تغییر قیمت، ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در عین حال، قیمت ب‌ام‌و سری 1 هاچ بک 120i مدل ۲۰۱۸ در بازار بدون تغییر قیمت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر