|
کدخبر: 277663

طراحی این خودرو با روح و روان شما بازی می‌کند

بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل مولینر ریویرا کالکشن برای افرادی که دوستدار قایق‌های لوکس هستند معرفی شد.

قطعاً مالکان محصولات لوکس و انحصاری بنتلی در کنار خودروهای لوکس و خاص خود مالک یک یا چند قایق لوکس نیز هستند و بنابراین جای تعجبی ندارد که مولینر این محصولات سفارشی را برای جلب‌توجه مشتریان متمول خود تولید کرده باشد. مولینر ریویرا کالکشن برای گرامی داشت دنیای ظریف قایق‌های لوکس طراحی شده و بر پایه بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل شکل می‌گیرد. این محصولات تنها از طریق شعبه موناکوی بنتلی در دسترس خواهند بود.

بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل

تنها سه دستگاه از این محصول لوکس و انحصاری ساخته خواهد شد و هریک با رنگ‌های آبی الهام گرفته از دریای مدیترانه عرضه خواهند شد. همچنین باید گفت مولینر ریویرا کالکشن به کیت بدنه فیبر کربن رنگ‌آمیزی شده و اسپویلر عقب خاص مجهز می‌شود. همین ویژگی‌های خاص در کابین نیز دیده می‌شود یعنی جایی که پوشش چرم و آلکانترای فوق لوکس بکار می‌رود. پشت‌سری‌های دارای لوگوهای دریایی، پلاک‌های ریویرا کالکشن و… جزو دیگر موارد قابل‌ذکر برای این خودروی خاص و سطح بالا هستند.

بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل
بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل
بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل

یکی از مدیران بنتلی می‌گوید:

بنتلی موناکو دنیای قایق‌های لوکس را درک می‌کند جایی که تمرکز زیادی روی اصالت وجود دارد و ما با وجود دانش تولید محصولات مولینر خودروهایی فوق‌العاده استثنایی و منحصربه‌فرد معرفی کرده‌ایم

بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل

بنتلی اشاره‌ای به تغییرات بخش فنی ندارد و به احتمال زیاد کانتیننتال GT کانورتیبل مولینر ریویرا کالکشن با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی تولید می‌شود که قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۶۹ نیوتون متر دارد. در این صورت خودروی موردبحث در عرض ۴ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و حداکثر سرعت ۳۱۹ کیلومتر در ساعت خواهد داشت. هنوز قیمت این خودروها اعلام نشده اما واضح است که خریداران ثروتمند در انتخاب آن مشکلی نخواهند داشت. نظر درباره بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل مولینر ریویرا کالکشن چیست؟

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها