|
کدخبر: 277335

تایید عملکرد وزیر صمت در خودروسازی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تایید عملکرد وزیر صمت در حوزه های فولاد، تولید خودرو و تبادلات تجاری، گفت: در حوزه خودروسازی اقدامات خوبی در جهت افزایش تولید انجام شده است.

اقتصاد تایید عملکرد وزیر صمت در خودروسازی

روح الله عباسپور در تایید عملکرد سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قرار است در هفته آینده استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس مطرح شود و نمایندگان سوالاتی دارند، اما گزارشات آقای فاطمی امین هم بد نیست و استدلال های خوبی در پاسخ دارند.

وی در خصوص عملکرد وزیر صمت در حوزه صنعت بیان کرد: الحمدلله حوزه صنعت رشد خوب ۵ درصدی داشته و در قیمت فولاد تقریبا ثبات ایجاد شده، اما در حوزه معدن اتفاقی نیفتاده و در عین حال در رابطه با مس حرکت هایی در حال ایجاد است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص عملکرد فاطمی امین در حوزه خودرو یادآور شد: در خودروسازی اقدامات خوبی در جهت افزایش تولید صورت گرفته است. مثلا ایران خودرو دیزل رشد ۱۰ درصدی دارد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد وزیر صمت در بحث توسعه تجارت گفت: در زیرمجموعه های وزارت صمت رشد ۴۰ درصدی در صادرات داشته ایم و تقریبا با برخی از کشورها مانند چین تعاملات خوبی صورت گرفته که موارد خوبی است.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر