|
کدخبر: 275858

آمار جاماندگان یارانه عجیب شد!

حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عدد جاماندگان از پرداخت یارانه عدد کمی نیست و این افراد تقریبا ۷ میلیون نفر هستند.

سیدکریم حسینی درباره اولویت های روز برای وزارت کار و رفاه گقت: یکی از اقدامات موثری که آقای زاهدی وفا در این مدت داشتند، ساماندهی جاماندگان دریافت یارانه ها بوده و این اقدامات به درستی مدنظر قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساماندهی جاماندگان یارانه بگیر قطعا ضرورت داشته و از جمله مطالبات به حق مردم قلمداد می شود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم این یارانه ها را افراد آسیب پذیر و کمتر برخوردار جامعه دریافت می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر عدد جاماندگان از پرداخت یارانه عدد کمی نیست و این افراد تقریبا ۷ میلیون نفر هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتما باید به موضوع جاماندگان یارانه بگیر به درستی توجه شود و انتظار داریم وزیر کار بعدی ابتدا به این موضوع رسیدگی کند.

 

منبع: بازار
  • کاوه ارسالی در

    حتما مردم مظلوم و شهیدپرورفلسطین،لبنان،ی من،سوریه و مجاهدین افغانی،عراقی ،آفریقای ی،سیاهپوستان آمریکایی و مردم مظلوم،روسبه ،چین،هند وآمریکای جنوبی بخصوص ونزوئلا و. ... از قلم افتادن،چون با حساب حکومت ،به ۸۵میلیون ایرانی،یارانه پرداخت شده و شاید م برعکس باشه که به ایرانیها نمیدن و بجاش به مسلمانان‌ مذکور دربالا که جزو جهان ا سلام و امت اسلامی، محسوب میشن،چندین براب ر یارانه پرداخت میشه اونم بصورت دلاری! و با کیف و چمدان و ساک و.... براشون دلار صادرمیشه!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها