|
کدخبر: 275610

وانت یعنی این!

پس از اینکه نسل قبلی نیسان فرانتیر برای بیش از پانزده سال روی خط تولید باقی ماند، سازندهٔ ژاپنی سرانجام نسل جدید این پیکاپ میان سایز را برای مدل ۲۰۲۲ معرفی کرد تا در این بخش رقابتی بازار آمریکا دوباره بتواند عرض‌اندام کند.

حال قیمت فرانتیر برای مدل ۲۰۲۳ کمی افزایش یافته است و از ۳۰,۴۸۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که این رقم برای مدل ۲۰۲۲ از ۲۹,۹۸۵ دلار شروع می‌شد. نیسان همچنین برای مدل ۲۰۲۳ پکیج جدیدی بنام میدنایت ادیشن ارائه کرده است.

این پکیج که برای تیپ SV دو کابین قابل سفارش است، سپرها، جلوپنجره، آینه‌های جانبی، رینگ‌های ۱۷ اینچی و نشان‌های بیرونی مشکی‌رنگ به همراه چراغ‌های جلو و عقب و مه شکن‌های LED و همین‌طور تریم مشکی‌رنگ داخلی با آستر سقف مشکی را به همراه دارد و ۱,۷۹۰ دلار به قیمت پیکاپ اضافه می‌کند. تیپ SV دو کابین فرانتیر در دو نسخهٔ کوتاه و کشیده به بازار عرضه می‌شود که نسخهٔ کشیدهٔ آن به‌صورت استاندارد به پکیج راحتی مجهز است. این پکیج شامل گرم‌کن غربیلک فرمان، کاور اسپری‌شده اتاق بار، چراغ‌های داخل اتاق بار و گرم‌کن صندلی‌های جلو می‌شود.

برای مدل ۲۰۲۳ همچنین مدل‌های Pro-X به اپل کارپلی بی‌سیم مجهز شده‌اند و پکیج پرو پریمیوم هم با دوخت داخلی قرمز بجای مشکی بروز شده است. مدل‌های Pro-X فرانتیر فقط با اتاق بار ۱۵۰ سانتی‌متری ارائه می‌شوند اما تیپ‌های S و SV با دو اتاق بار ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌متری قابل انتخاب خواهند بود. نسخهٔ یک‌ونیم کابین این پیکاپ ژاپنی هم فقط با اتاق بار ۱۵۰ سانتی‌متری و صرفاً در تیپ‌های S و SV عرضه می‌شود.

هرچند نیسان نسل جدید فرانتیر را برای مدل ۲۰۲۲ معرفی کرد اما پیشرانهٔ آن را در آخرین سال تولید نسل قبلی معرفی کرده بود. این یک موتور ۳.۸ لیتری V6 است که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیکاپ در نسل جدید خود از طراحی بیرونی کاملاً جدیدی بهره‌مند شده و در داخل نیز از کابین بسیار مدرن‌تر با نمایشگر ۸ اینچی لمسی اطلاعاتی-سرگرمی استاندارد بهره می‌برد. نیسان هم‌اکنون فروش فرانتیر مدل ۲۰۲۳ را آغاز کرده و بعید است که این افزایش قیمت جزئی تأثیری روی تصمیم خریداران آن بگذارد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها