|
کدخبر: 275419

طریقه ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به حساب سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

اقتصاد طریقه ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

تسهیلات قرض الحسنه وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

به نقل از اقتصادنیوز، علاوه بر این تسهیلات این صندوق در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۷۸۴۰ فقره وام پرداخت شده است.

طریقه ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند.

در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

بنا بر گفته حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان منعقد شده است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

احمد اسفندیاری گفت: این سازمان در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان، زمینه‌ حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم کند.

وی تاکید کرد: به علت محدودیت منابع این تسهیلات فقط به ۲۰ هزار نفر ارائه می‌شود و دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان ثبت‌نام متقاضیان را در سراسر کشور انجام می دهند و ضمن دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تائیدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

اسفندیاری ادامه داد: انتخاب متقاضیان برای ارائه تسهیلات به صورت قرعه کشی است و همه شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق در این خصوص الزامی است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

طرح توثیق سهام برای دریافت وام، از جمله طرح‌هایی است که در صورت گسترش به سایر بانک‌ها، راه را برای مردم عادی جهت دریافت وام تسهیل می‌کند.

در گام اول طرح توثیق سهام برای دریافت وام، یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه کشور پیشگام شده به طوری که مردم می‌توانند با به وثیقه گذاشتن سهام بورسی خود در این بانک، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دولت سیزدهم برای گسترش این طرح، در حال پیگیری و اضافه کردن سایر بانک‌ها هستند.

در همین زمینه،‌ عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با استفاده از سامانه ستاره و زیرساخت توثیق سهام، مشتریان بانک می‌توانند از ظرفیت سهامداری خود برای دریافت وام بهره برده و از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

«حمیدرضا توسلی» اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از سه بانک عامل در سامانه ستاره شرکت سپرده گذاری مرکزی است، شرایط توثیق سهام و تسهیل فرآیندهای دریافت وام با استفاده از این طرح آسان‌تر شده و می‌تواند ارتباط مناسب‌تر سهامداران را با فضای قرض‌الحسنه فراهم آورد.

چگونگی ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: توثیق سهام که در قالب طرح ستاره از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مطرح شده، پیشینه‌ توثیق سهام عدالت را داشته و این پیشینه تجربیات ارزنده‌ای را برای این اتفاق مهم رقم زده است.

وی افزود: نکته مهم در این طرح این است که در کنار طرح‌های بانک، می‌تواند پاسخ مناسبی به انتظارت مشتریان بوده و به همراه سایر خدمات غیرحضوری مانند افتتاح حساب آنلاین، مستقل از زمان و جغرافیا خدمات بانک را دسترس‌پذیر کند.

توسلی اظهار داشت: برای دریافت وام با وثیقه سهام کافی است افراد با مراجعه به پیشخوان بانک به‌ عنوان نقطه مهم ارتباط مشتری، فرآیند توثیق را به صورت آنلاین انجام داده و بعد از دریافت کد مربوطه، چه از طریق شعبه و چه از طریق پیشخوان مجازی برای دریافت وام خود اقدام کنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این بانک در پیشخوان مجازی در حال تنوع‌بخشی به خدمات خود است،‌ امیدواریم که توثیق سهام در کنار امکاناتی همچون سفته الکتروینکی بتواند سبب تسهیل و رضایت‌مندی مردم در کسب خدمات از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شود.

شماره تلفن وام ۱۰ میلیونی یارانه

هموطنان گرامی می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند.

ارتباط با سازمان برنامه و بودجه کشور

تلفنخانه مرکزی : ۳۳۲۷۱

 

  • جلال زیبای ارسالی در

    وام 10میلونی

    • مرتضی راحمی ارسالی در

      سلام من به این وام خیلی نیاز دارم

  • ناشناس ارسالی در

    ماکه آخرش نفهمیدیم طریقه ثبت نام چطور بود هی آقای اسفندیاری اینجوری گفت اونجوری گفت از این حرفا زیاد میزنند آقایون مسعول

  • همت دهقانی ارسالی در

    چرا وام به ما که نیاز داریم نمی دید چجور ی وام ده ملیونی ثبت نام کنیم تا حداقل پی ش پرداخت خانه اجاره ای بدیم بدون هیچ سرپ ناهی دارم زندگی میکنم با چهاربچه قد نیم قد خواهش میکنم پیگیری کنید تا خدا ورسول خدا ازشما راضی وخشنودگردد

  • پری رضای ارسالی در

    خداکنه بتونم یک لباس شوی بگیرم بس خانه م ردم کارکردم دستم توان لباس شستن خودم ندا ره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام لطفاً اینقدر تو حاشیه نبرید جواب بدید آنقدر میپیچونید آدم نمیفهم

  • کامران بالشزر ارسالی در

    وام

  • یونس یوسفوند ارسالی در

    وام یارانه ده میلیونی مهر ماه ۱۴۰۱

    • سالاری ارسالی در

      سلام درخواست وام ده میلیونی دارم یارانی

    • امیر افخمی سرای ارسالی در

      درخواست وام یارانه ایی میخواستم؟

  • مهدی ارسالی در

    این شماره که گفتید اصلا پاسخ گو نیست مسخ رشو در اوردن

  • کامل رحمن نژاد ارسالی در

    سلام من 2تابچه دارم خداشاهده شانزده سال کرایه نشینم تواین زمین صاحب یه متر زمین نیستم نوکرتونم یه کاری برام بکنید تاصاحب 50 مترخانه بشم باتشکر

  • مصطفی. بنیاد ارسالی در

    وام. ده. ملیون. میخواستم. چندروز. بهم. م یدهید. ازمنوجان

  • حسن ارسالی در

    اصلاصحبتی درباره وام۱۰میلیونی اپراطورش چیزی نگفت

  • م ح ارسالی در

    این شماره الکی هست الان یکماه تماس میگی رم هیچ کی جواب نمیده

  • امید ارسالی در

    بابا مگه الکیه وام تا هفت پوست نندازی چط ور وام بهت میدن من بخاطر وام دو فرزندی ت ا الان شش ماه دنبالشم این سه بانکه عوض م یکنم ایراد ضامن میگیره میگه باید بری دوت ا کارمندفعال بیاری بدون یریال بدهکاری از هیچ بانکی چه میگی مرد حسابی وام چه

  • ناشناس ارسالی در

    والا ما تا این دوره هیچ مزایای از کمیته امداد دریافت نکردیم حتی یه وام هم برای جهیزیه بچم بهم ندادن عیدیشون هم بیشتر 80 هزار تا این دوره نبوده پس چرا فقط الکی میگید به سپرست خانواده فولان کارو میکنیم وام میدیم و از این مزخرفات پس چرا ما تا به حال ندیدیم خدا ازتون نگذره نه خونه ای دارم نه کاری نه حتی پول پیش یه خراب شده ای فقط حرف هستین همین هیچ کاری نمیکنید برای مردم. خدا نگذره ازتون همه رو میزنید به جیب خودتون نه بیمه ای کردین نه هیچ کار دیگه ای چقدر تظاهر به خوب بودن میکنید تف به این مملکتی که شما ها ی خدا نشناس ادارش میکنید یه مشت ادم که نه نکبت باید گفت از مردم سواستفاده میکنید واسه جیب خودتون از این بیشتر گردنتونو کلفت کنید تف به ذاتتون همین

  • ناشناس ارسالی در

    اخه خدا لعنتتون کنه مثل ادم بگید چطور وام بگیریم حداقل خودمون خاکی بسرمون کنیم که از گرسنگی تلف نشیم. شما که انصاف ندارین فقط زر زر میکنید و ادای ادم خوبع رو بازی میکنید فقط نفع خودتونو میبینید نه مردم بترسین از روزی که مثل سگ التماس همین مردم کنید که واسه مملکتتون احتیاج به همین مردم. بی پناه و درمانده پیدا میکنید ما باید دیگه پشت و پناه هیچ کس نباشیم. که از جیب ما برای خودش بزنه و مردمو دور بزنه تف به شرفتون. با مردم چه کردین خدا لعنتتون کنه یک وعده غذا هیچ خانواده ای نمیتونه بخوره شما جیبتونو پر میکنید فقط واگذارتون به خدا

  • نسرين ارسالی در

    وام 10تومنی ایاصحت داره؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    اینا فکرشون به چعپابول وقارت کردن نه به فکرکردم بدبخت با این کرونی با ده میلیون وام به کهنه شورهم به آدم نمیدن درعرض یک ماه خراب وبدنه اش میمونه تودستت حال بیا با ده میلیون به بدخبختی زندگیت برس با ای ن وضع اوضاع ودورغهای اینا

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چقدر توضیحاتتون تکرار ی هستش لطف کنید در مورد نوع پرداخت و اینکه به چ کسانی تعلق می‌گیرد توضیح دهید

  • م ارسالی در

    سلام من هیچ پشتوانه ای ندارم نه شخصی و نه دولتی راهنمایی کنید سپاسگزار میشم سرپرست خانوار سرپرست خودم .خودم هستم خدا گواه میگریم تا الان صورتم رو با سیلی سرخ نگه داشتم ۵۴ سالم شده. ولی دیگه توان اینکه دستت رو پاهایم بزارم ندارم به هر جای اینترنتی برای وام ثبت نام میکنن مراجع کردم متاسفانه سنگ بزرگی جلوی پام میندازن لطف بزرگی نکنید و یه راهی که مشکلات رو حل کنم بفرمائید. خدا همه بنده اشو رو محتاج وشرمنده خانوادهاش نمیکنه .🙏آمین باز توکل بخدا فقط لطفا فکر کنید نوشته های خودتون هست فکر کنید مشکل خودتون واعضای خانواده تونه ورسیدگی کنید .خدا خودش شاهده واقعا زیر این همه مشکلات کمرم خم شده .سرسری نگذرید ممنون و سپاسگزارم

    • ناشناس ارسالی در

      شماره‌‌سرکاری‌جواب‌نمیده

  • محمدمیرزایی ارسالی در

    سلام بر همه دوستان اینها تا دیدن مملکت ا شوبه درگیریه دارن با این وام دهن مردمو م یبندن در صورتی که اصلا وامی درکار نیست گ وگل دیگه یکساله داره مینویسه وام برای سه ام عدالت میگه ۲تومن به حساب سرپرست ها کو همه دروغه دارن مردمو سرگرم میکنن واقعا که؟

  • یوسف رحیمی ریگی ارسالی در

    همه چی عالی

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا وام کجا مردم سر کار میزارن تا تظ اهرات نکنن

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی همش دروغ وام ده میلیونی نمیدن ؟

  • مهدی ارسالی در

    ایشالا ک بدن ۱روز دیگه

  • محمد از زاهدان ارسالی در

    به این شماره زنگ بزنید اول شماره ملی بعد شماره تلفن

  • محمد از زاهدان ارسالی در

    09200006369 به این تماس بگیرید اول ش ملی ادامه اش ش تلفن

    • فرامرز ارسالی در

      واقعا درست میگی

  • جمشیدصدری ارسالی در

    منبه.این.وام.ده.میایونی.احتیاج.دارم

  • سناتور ارسالی در

    همه سرکاریه

  • فرشادخسروی ارسالی در

    درخواست وام دارم برای خریدادوات کشاورزی

  • عبدالرضا فرهادی شهرستانی ارسالی در

    نه خونه دارم نه زمین دارم باسه تابچه مستاجر مردم هستم

  • درمانده. ارسالی در

    چی بگم...!خودتون دارین همه چیزو میبینین و میشنوین نیازی به گفتن نیست،وام گرفتن ش امل بعضی‌ها میشه برا بعضی ها باید هفت پو ست بندازن مثل کانگورو بدون وبعضی هم اصلا نباید تلاش کنن که شاملشان هرگز نمیشود،ا جرکم من‌الله.

    • دلاوری ارسالی در

      سلام شما باد نیستید به وضع خونه ماشین با نکی ها توجه کنید همه شون وام های قرض الح سنه با کارمزد ۴ درصد میگیرن........وای ب ه من و شما م ۱۰۰۰ بهانه می‌تراشند....تا منصرف اخذ وام شوید.......دلاری بدیی وام های خوب م

  • مهنازکاویانی ارسالی در

    بدلیل مشکل مالی در خواست وام دارم

    • جوات ارسالی در

      بیا من کمکت کن،،

  • امیید ارسالی در

    منم به وام 10 میلیونی لازم دارم پس چی شو د

  • ناشناس ارسالی در

    بابا چرت میگن باید یک کفش اهنی بخری و ۶ ماه بدوی

  • عبدالرحمن دهمیری ارسالی در

    باسلام وعرض ادب خدمت همه مسولین اینجاب ع بدالرحمن دهمیری ساکن شهرستان بمپورنیازفو ری به وام 10میلیونی دارم برج ۹,عمل جراحی تومورمغزی دارم بیکارم چشم امیدبه الله ت عالی وبعدمسولین وهمین یارانه دارم،یتیمم کسی راندارم داری دوفرزند خواهشمندم پیگیر ی کنیدشمارهدتماس۰۹۱۵۸۷۳****،کدملی ۳۵۹۱۴۸ ****

  • سحر نظری ارسالی در

    ببخشید باز پرداخت وام ۱۰ میلیونی چقدره؟

  • لیلاورمزیان ارسالی در

    پ چرا نمیگم چطور ثبت نام کنیم برا وام ده تومنی .....

  • مسعود.مرادیان ارسالی در

    وام

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من مهدیه عظیمی نژاد از سمنان نیاز ب ه وام دارم برای کمک هزینه کنکور پسرم لطف از شما خواهش میکنم کمک کنید

  • امید ارسالی در

    سلام من وام ۱۰ ملیون احتیاج دارم چه خاک ی بسرم بریزم ۳تا بچه دارم گیرم

  • خالد نعیمی ارسالی در

    سلام به خدا قسم زندگیم نابود شده تورو خودا کمکم کنید یه راهی بهم نشون بدید دوتا بچه کوچک دارم مستجرم ماهی 2ملیون کرایه میدم پدرم 70سالشه سکته قلبی کرده مادرم تحت نظر دکتر هستش مریضی اسم شدید داره خانمم مریضی قلبی داره اول خدا بعد حمایت شما لطف کنید به دادم برسید

  • خالد نعیمی ارسالی در

    سلام تو رو خدا به داد م برسید 13ساله مستجرم ماهی دو ملیون کرایه میدم دوتا بچه کوچک دارم پدرم 70سالشه سکته قلبی کرده مادرم اسم شدید داره تحت نظر دکتر ه خرجومخارج زندگی اینا همش رودوش منه تورو خدا یه راهی بهم نشون بدید

  • ناشناس ارسالی در

    حالا دروغ واراجیف رو پخش کردین
    نظر ات رو حتما برا سوژه خنده باز گذاشتین نه؟ ؟

  • حیدری ارسالی در

    سلام من یه مستمره بگیر تأمین اجتماعی هست م ماهی ۴میلیون اجاره خونه میدم ونیازشدید به ایم وام ده میلیونی دارم لطفا مثل زم ان آقای روحانی اگه وام میدین بدین اگرهم وام نمیدین مردم مسخره نکنین چه لزومی د اره من وقتی یارانه ازبانک ملی واریز میشه برم بانک دیکه درخواست بدم این چه مسخره بازیه

  • حیدری ارسالی در

    خاک برسرتون که پول نفت مردم میخورین ووقت ی میخواین ازپول نفتشون بهشون وام بدین پد رشون یاهزارجورضامن بندتبسره درمییارین دی گه ۱۰میلیون تومن وام دادن ازاین شاخه به اون شاخه نداره من یه مستمره بگیرم که فقط ۴تومن اجاره خونه میدم درپردیس .کمک خو استم چراکسی درست جواب نمیده .نه سهام عدا لتی دارم یارانه ۲۶۰تومن میگیرم
    ن یازشدید به این وام دارم.

  • سیدغلام.حسینی ارسالی در

    سلام خسته نباشی درخواست وام ازشماداشتم 1 0میلیون ازبانک ملی ازیارانه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها