|
کدخبر: 275270

رنوی ژاپنی هم از راه رسید + تصاویر

میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۳ به عنوان یک کراس‌اوور کامپکت با پیشرانه‌های احتراقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای بازار اروپا معرفی شد. فروش این مدل از مارس ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

اقتصاد رنوی ژاپنی هم از راه رسید + تصاویر

این مدل با خطوط بدنه برجسته طراحی شده است. جلوپنجره ظاهری براکت‌مانند به خود گرفته است. چراغ‌های جلو نیز ظاهر پیچید‌ه‌ای دارند و چراغ‌های روز شبیه قلاب‌ در زیر چراغ‌های اصلی دیده می‌شوند. این کراس اوور در شش رنگ عرضه می‌شود و تریم‌های بالارده با سقف مشکی قابل سفارش هستند.

رنو-ژاپنی۱

در مدل پایین‌رده یک خوشه ابزار آنالوگ با نمایشگر ۴.۲ اینچی بین سرعت‌سنج و کیلومترشمار قرار دارد. همچنین یک نمایشگر ابزار دیجیتال ۷ اینچی یا ۱۰.۲۵ اینچی برای مدل بالارده در نظر گرفته شده است.

نمایشگر سرگرمی رسانه‌ای استاندارد ۷ اینچی به صورت افقی در کابین قرار گرفته است. یک نمایشگر ۹.۳ اینچی آپشنال با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز قابل سفارش است.

ASX روی پلتفرم CMF-B اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی ساخته شده است و با پنج پیشرانه مختلف در دسترس است.

رنو-ژاپنی۳

تمام مدل‌های ASX مجهز به دستیار ترمز اضطراری، هشدار انحراف از مسیر، تشخیص علائم جاده‌ای و دستیار پارک هستند. تریم‌های سطح بالاتر از دستیار نقطه کور، هشدار انحراف از مسیر فعال و هشدار سرعت بهره می‌برند. مدل‌های بالارده دارای کروز کنترل تطبیقی و دستیار تعقیب مسیر فعال نیز هستند.

میتسوبیشی هنوز قیمت ASX جدید را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود تا چند ماه آینده قیمت نسخه‌های مختلف آن مشخص شود.

 

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها