|
کدخبر: 274849

قیمت سکه عقب نشینی کرد!

عده ای از معامله گران معتقد بودند که بازار ساز با تزریق عرضه دلار فنر قیمت دلار را جمع کرده است. عده ای دیگر می گفتند که بازیگران ارزی در انتظار اخبار سفر ابراهیم رئیسی در نیویورک هستند.

با اینکه اخبار مثبتی از برجام به گوش نمی رسد.قیمت دلار امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه مانند روز گذشته نوسان محدودی را تجربه کرد.

عده ای از معامله گران معتقد بودند که بازارساز با تزریق عرضه دلار، فنر قیمت دلار را جمع کرده است. عده ای دیگر می گفتند که بازیگران ارزی در انتظار اخبار سفر ابراهیم رئیسی در نیویورک هستند.

نرخ دلار در بازار ارز امروز

نرخ دلار امروز در تهران برای سومین روز متوالی در محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. در هرات هم اسکناس آمریکایی مرز مقاومتی ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست داد و بر روی ۳۱ هزار و ۱۳۰ تومان قرار گرفت.

در سلیمانیه نرخ دلار تقریبا ۷۰ تومان کاهش را ثبت کرد و با ۳۱ هزار و ۸۳۰ تومان معامبه شد که نسبت به دیروز اندکی پایین تر بود .نرخ حواله درهم  نیز در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود و در محدوده ۸ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد .

قیمت طلا در بازار امروز

قیمت اونس طلا ظهر امروز نزدیک به ۱۰ دلار افزایش را ثبت کرد و در محدوده ۱۶۷۳ دلار معامله شد و در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز نسبت به روز قبل ۲ هزار و ۵۰۰ تومان پایین آمد و در محدوده ۱ میلیون و ۳۰۷ هزار و۲۰۰ تومان معامله شد .

عقب نشینی  قیمت سکه از مرز حساس

قیمت سکه امروز مرز حساس ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست داد . فلز گرانبهای داخلی ظهر امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

برخی از تحلیلگران بازار سکه باور دارند در صورتی که قیمت سکه در محدوده یاد شده باقی بماند ممکن است قیمت سکه تا محدوده ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم عقب نشینی کند. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان بود. حباب سکه هم ۱۳ درصد بدست آمد .

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر