|
کدخبر: 273998 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش نیوز:

خوش به حال برندگان لاماری شد / تحویل به موقع خودرو توسط آرین موتور

شرکت آرین پارس موتور روز گذشته طی مراسمی اولین سری از محصول جدید خود یعنی لاماری ایما را به مشتریان تحویل داد.

اقتصاد خوش به حال برندگان لاماری شد / تحویل به موقع خودرو توسط آرین موتور

۱۰۰ دستگاه خودروی لاماری ایما که ثبت نام آن از طریق سامانه یکپارچه انجام شده بود حدود دو هفته زودتر از موعد به دست مشتریان رسید. برندگان این خودرو را با قیمت ۹۸۹ میلیون تومان خریداری کرده‌اند.

لازم به ذکر است که شرکت آرین موتور در دو مرحله بعدی این خودرو را با قیمت های به ترتیب ۱ میلیارد و ۷۹ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان در سامانه یکپارچه خودرو عرضه کرد. با این وجود شرکت آرین موتور اولین سری از محصول خود را زودتر از موعد به دست برندگان رساند و به نظر می‌رسد که سری های بعدی نیز در موعد مقرر تحویل مشتریان خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که در حال حاضر قیمت ۱ میلیارد ۴۰۰ الی ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای این خودرو در آگهی ها در نظر گرفته شده است. هر چند که هنوز این قیمت ها دقیق نیست و باید منتظر ماند و دید که در نهایت لاماری ایما با چه قیمتی در بازار خودرو خرید و فروش می‌شود. در هر صورت می‌توان گفت برندگان خودروی لاماری ایما در صورتی که قصد فروش این محصول در بازار را داشته باشند سود قابل توجهی کسب می‌کنند. هر چند که اکثر خریداران اعلام کردند که قصد استفاده از این خودرو را دارند.

مشخصات فنی و امکانات لاماری ایما

کراس اوور ایما از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر توان ۱۹۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر بهره می‌برد. لازم به ذکر است که پیشرانه این خودرو توسط برند میتسوبیشی طراحی و مهندسی شده است. این خودرو همچنین مجهز به گیربکس اتومایک دو کلاچه ۷ سرعته تَر است که توان پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل می‌کند. میانگین مصرف سوخت ایما نیز حدود ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سقف پانوراما، استارت دکمه ای، صندلی برقی ۶ حالته راننده، ۶ کیسه هوا، رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچ، دوربین و سنسور پارک عقب، پشت آمپر دیجیتال، فرمان برقی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد اشاره کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها