|
کدخبر: 273042

​اتریوم به زودی جای بیت کوین را می گیرد!

به نظر می‌رسد که توکن بومی اتریوم، اتر (ETH)، در روزهای منتهی به Merge در ماه سپتامبر، در مقایسه با دلار آمریکا و بیت کوین (BTC) قوی‌تر شود.

به گزارش سایت کوین تلگراف، چشم‌انداز صعودی بر اساس شاخص‌های تکنیکال کلاسیک بر روی نمودارهای ETH/USD و ETH/BTC پدیدار شده است. به عنوان مثال، اکنون شاهد شکل‌گیری یک الگوی کنج نزولی بر روی نمودار ETH/USD هستیم که هدف سود آن حدود ۳۰ درصد بالاتر از قیمت‌های فعلی است.

در همین حال، نمودار ETH/BTC یک الگوی پرچم صعودی بالقوه را ترسیم می‌کند که می‌تواند قیمت را تقریباً ۱۰٪ از سطوح قیمت فعلی افزایش دهد.

در ادامه نحوه اجرای این تنظیمات صعودی آمده است.

الگوی کنج نزولی زمانی شکل می‌گیرد که روند قیمت در داخل یک کانال نزولی و منقبض کاهش یابد. این الگو معمولاً پس از شکسته شدن قیمت از خطوط روند بالایی خود از بین می‌رود.

قیمت اتریوم از اواسط ماه آگوست در یک الگوی کنج نزولی در حال کاهش بوده است و اخیراً پس از آزمایش خط روند پایینی سازه برای رسیدن به خط روند بالا، حرکت کرده است. هدف قیمتی آن نیز اکنون ۲۰۰۰ دلار یا بالاتر از آن است.

هدف سود از الگوی کنج با میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه اتریوم (EMA ۲۰۰) در ۲۰۵۵ دلار مطابق است. به عبارت دیگر، قیمت اتریوم می‌تواند در ماه سپتامبر بین ۳۰ تا ۵۵ درصد رشد کند.

هنگامی که قیمت در داخل کانال نزولی و موازی پس از یک حرکت صعودی قوی تثبیت شود، پرچم‌های صعودی ظاهر می‌شوند.

تحلیلگران الگوی پرچم صعودی را یک الگوی ادامه‌دار صعودی می‌دانند.

اتریوم از اوایل آگوست در حال تشکیل یک پرچم صعودی در برابر بیت کوین است. در صورتی که این الگو به سمت بالا بشکند، قیمت می‌تواند به سمت ۰.۰۸۷ بیت کوین افزایش یابد، که تقریباً ۱۰ درصد بیشتر از قیمت ۳ آگوست است.

از طرف دیگر، جفت ارز ETH/BTC می‌تواند به سمت پایین حرکت کند تا خط روند پایین‌تر پرچم را دوباره آزمایش کند. به نظر می‌رسد که این خط روند با یک خط حمایت متشکل از خط میانگین متحرک ۵۰ روزه هم‌زمان است.

عقب‌نشینی قیمت به کف الگوی پرچم صعودی آن را باطل نمی‌کند، مگر اینکه قیمت از کف الگو به سمت پایین افت کند. اما اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز اتریوم به بیت کوین به سمت ۰٫۰۸۸ دلار سقوط می‌کند، سطحی که با خط ۵۰ درصد فیبوناچی  و خط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه مطابقت دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها