|
کدخبر: 272928

دلیل صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت شمال کشور

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: احتمال دارد که نفتکش‌ها بواسطه ترافیک دیر به مقصد برسند ولی تمهیدات لازم را دیده شده تا جایگاه‌ها به نحو مطلوب سوخت‌رسانی کنند و مشکل خاصی نیست.

علی اکبر نژادعلی درباره اظهاراتی مبنی بر کمبود بنزین در برخی جایگاههای عرضه سوخت و تشکیل صفهای طولانی در مسیر شمال کشور اظهار داشت: در همه مناطق سوخت‌رسانی مناسب انجام می‌شود اما باتوجه به اینکه حجم مسافر به شمال کشور زیاد است، ممکن است برخی جایگاه‌ها باکمبود مواجه شوند.

وی افزود: اکر تراکم در جایگاه‌ها زیاد باشد به خاطر ازدحام زیاد مسافر است، شاید مدت کوتاهی نفتکش‌ها نتوانند بواسطه ترافیک سوخت را به موقع برسانند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تصریح کرد: بنده در بازیدی از منطقه داشتم، به حدی مسافر و حجم تردد وسایط تقلبه در جاده ها زیاد بود که نفتکش‌ها مسیر یک تا دو ساعت را ۵ ساعت طول می کشد تا به مقصد برسند.

وی یادآور شد: احتمال دارد که نفتکش‌ها بواسطه ترافیک دیر به مقصد برسند ولی تمهیدات لازم را دیده شده تا جایگاه‌ها به نحو احسنت سوخت‌رسانی کنند و مشکل خاصی نیست.

نژادعلی تاکید کرد: در حال حاضر تمام جایگاه‌های منطقه شمال فعال هستند، فقط ممکن است نفتکش‌ها به خاطر ترافیک با تاخیر به مقصد برسند.

وی یادآور شد: جایگاه‌ها در مسیر شمال کشور نزدیک هم هستند اگر یک جایگاه کمبود سوخت داشته باشد متقاضیان می‌توانند به جایگاه بعدی مراجعه کنند. 

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی درباره حذف کارت سوخت در جایگاه‌های شهرهای مرزی از جمله سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدا مقرر بود کارت جایگاه‌دار فقط در برخی جایگاه‌ها باشد، بنابراین از چند سال گذشته تنها برای برخی جایگاه‌ها کارت سوخت در نظر گرفته شده است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها