|
کدخبر: 272480

منتظر روز خونین بازار رمزارزها باشید

چارلز هاسکینسون درباره سقوط اخیر بازار صحبت می کند

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، به تازگی با صحبت پیرامون “یک روز خونین دیگر در بازارهای مالی”، سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول را عامل اصلی این اتفاق می داند.

روز جمعه پس از آن که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو وعده داد که بانک مرکزی از کلیه ابزارهای خود برای مبارزه با تورمی که هنوز در بالاترین سطح 40 سال گذشته قرار دارد، استفاده خواهد کرد، بازارهای مالی به شدت سقوط کردند. پاول در سخنرانی اقتصادی سالانه خود در جکسون هول ضمن اشاره به این مطلب که سوابق تاریخی به شدت نسبت به کاهش سیاست های تهاجمی هشدار می دهند، تأکید کرد که روند افزایش نرخ بهره احتمالاً برای مدتی ادامه خواهد داشت.

این اظهارات در حالی مطرح می شوند که نرخ تورم بدون بروز نشانه هایی از کاهش، ممکن است به اوج خود برسد. همانطور که پاول بیان کرد، فدرال رزرو تحت تاثیر اطلاعات یک یا دو ماهه تصمیم گیری نخواهد کرد. هاسکینسون گفت: “ما اکنون شاهد آن چیزی هستیم که ronPaul@ سال ها پیش گفته بود. فدرال رزرو دو گزینه دارد: اقتصاد را از طریق افزایش نرخ بهره تقویت کند یا ارز کشور را با تورم نابود کند.

خالق کاردانو افزود: “اکنون ارزهای دیجیتال راه خروج از این جنون هستند. نمی توان با این سیاست پولی به بانک های مرکزی اعتماد کرد. آنها برای یک روند سیاسی کار می کنند؛ آنها به دو نسل از سیاستمداران یک چک سفید امضا داده اند که اکنون باید آن را وصول کنند. با این شرایط، اوضاع به جای بهتر شدن، بدتر می شود.”

افت 8 درصدی ADA

از زمان اظهارات پاول، بیت کوین بیش از 8 درصد سقوط کرد و کل بازار ارزهای دیجیتال نیز آنرا همراهی می کند. ارزهای دیجیتال برتر تمام دستاوردهای اخیر خود را از دست دادند و احساسات بازار بار دیگر کاملاً نزولی شد. در همین زمان، کاردانو (ADA) هم با افتی شدید، به حدود 44 سنت رسید.

چارلز هاسکینسون، در این باره می گوید دلیل اصلی، سقوط کلی بازار ارزهای دیجیتال و وارد شدن به منطقه نزولی است. وی با اشاره به 1075 پروژه در حال جریان در بلاکچین کاردانو گفت با وجود کاهش قیمت، شبکه کاردانو همچنان به گسترش خود ادامه می دهد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها