|
کدخبر: 272166

استقلالی‌ها ۳۹ درصد سود کردند

نماد باشگاه استقلال در بازار پایه فرابورس بازگشایی شد و خرید و فروش سهام این باشگاه از صبح امروز امکان پذیر و این نماد کشف قیمت شد.

نماد باشگاه استقلال در بازار پایه فرابورس پس از حدود ۶ ماه از پایان پذیره نویسی بازگشایی شد و خرید و فروش سهام این باشگاه از صبح امروز امکان پذیر شد.

بازار سهام امروز از ابتدا تا پایان معاملات شرایط خوبی را داشت و در پایان شاخص کل بورس، با رشد حدود ۱۱ هزار واحدی در کانال ۱ میلیون و ۴۴۲ واحد آرام گرفت.

نماد معاملاتی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران امروز برای اولین بار در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران گشایش یافت و مقرر گردید که محدودیت حجمی در نماد معاملاتی (استقلال۱) به میزان ۱۰۰۰۰ سهم تعیین شود.

این نماد امروز با رشد بیش از ۳۰۰ درصدی در قیمت ۴۰۵۰ ریال مچ شد.

قیمت پذیره نویسی این نماد ۲۹۱۰ ریال بود و به هر کد سه میلیون ریال تخصیص یافته بود و امروز با قیمت ۴۰۵۰ ریال بازگشایی شد که پس از حدود ۶ ماه با بازدهی ۳۹ درصدی برای سهامداران همراه بود و حجم معامله ۱۴۳ میلیونی برای اولین روز بازگشایی استقلال ثبت شد.

استقلال با این بازگشایی و مشخص شدن ارزش بازار ۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی در گروه شرکت‌های زیر ۵ هزار میلیارد تومان قرار گرفت.

در میان نماد‌های معامله شده در بازار امروز استقلال با ۵۴ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها