|
کدخبر: 271346

فروش این خودروی لوکس در بورس زیر قیمت بازار

دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده است.

اقتصاد فروش این خودروی لوکس در بورس زیر قیمت بازار

دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی ۵ نفره مشکی گروه بهمن برای نخستین بار در بازار فیزیکی بورس کالا به قیمت پایه ۷۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طرف کارگزاری آپادانا بر روی میز فروش بورس کالا رفت که در بالاترین قیمت به رقم ۹۶۲ میلیون تومان و در پایین‌ترین رقم نیز تا مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان رقابت و معامله شد.

همچنین تا لحظه انتشار این خبر تعداد ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی سفید ۷ نفره در این بازار معامله شده که در بالاترین رقم به مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و در پایین‌ترین رقم نیز با مبلغ یک میلیارد و ۳۳ میلیون تومان معامله شده است.

در این زمینه حیدری مدیر عرضه کالایی کارگزاری آپادانا با بیان اینکه رقابت در رینگ معاملات خودروی بورس کالا ادامه دارد، گفت: تا این لحظه ۹۰ دستگاه فیدیلیتی ۷۰ نفره سفید نیز معامله شده که رقابت در این معاملات بین ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۹۷ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: هم اکنون سه ردیف عرضه خودروی فیدیلیتی ۵ نفره سفید در رینگ عرضه خودروی بورس کالا در حال رقابت است که شامل ۸۵ دستگاه فیدیلیتی مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی مشکی می‌شود.

حیدری در خاتمه گفت: عرضه موفق خودرو در بورس کالا نشان داد که با رفتار منطقی بازار علاوه بر انتفاع خودروساز، مردم نیز می‌توانند از این بازار نفع ببرند. به طوری که مطابق با معاملات صورت گرفته تا این لحظه همه خودروهای معامله شده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار معامله شده‌اند و در عین حال نسبت به قیمت کارخانه نیز حدود ۲۰ درصد به نفع خودروساز تمام شده است.

 

ارسال نظر